MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win98 problem
Fra : [9640]Ted

Dato : 05-04-02 19:41

Hej

Jeg har et lille problem med en computer der kører windows 98 håber at der
er en der kan hjælpe ?
Problemet ligger i at den hveranden gang den tændes enten stopper ved
windows logoet eller starter i fejlsikret tilstand, hvis man så genstarter
den starter den ganske normalt op ! Der er ikke blevet installeret noget
fornyligt så det kan ikke være det der er galt .
Da der ligger en masse regnskaber på den ville jeg gerne undgå at formatere
den !
Håber meget at der er en der har en ide til lidt hjælp

Torben

Fra : Jean

Dato : 06-04-02 08:57

Prøv en geninstallation, hvor Windows bare ligger sig over i den gamle
(ingenting slettes)... Windows installationen erstatter så eventuelle
ødelagte filer...

Jean

Fra : Jacob Mjelde

Dato : 06-04-02 20:29

Hej....hvis du har "øme" ting liggende, så ta' en back-up af dem, og så
installer Win fra en formateret HD.....det vil nok give det resultat du
ønsker....og der er jo heller ikke noget bedre end en "ren" PUTER.

Hilsen Jacob