Problemer med BG Netbank
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 05-04-02 20:03

Hejsa.

Jeg kan ikke bruge menuen i venstre side på BG's netbank
<http://www.bgbank.dk/bgnetbank>

Jeg kan godt se menuen og punkterne skifter også farve når musen kører
hen over dem, men der sker ikke en disse når jeg vil klikke på dem.

Jeg har også prøvet at slå firewall og antivirus fra, men uden
resultat.

Bruger WinXp og IE ver. 6.0.2600.0000

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-04-02 21:45

Fri, 05 Apr 2002 21:03:08 +0200, skrev Jesper L Hansen
<lismoes@hotmail.dk>:

>Jeg kan godt se menuen og punkterne skifter også farve når musen kører
>hen over dem, men der sker ikke en disse når jeg vil klikke på dem.

Virker fint i min XP Pro og IE 6 med »brandmur« og antivrus.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Madsen

Dato : 05-04-02 21:53

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Virker fint i min XP Pro og IE 6 med »brandmur« og antivrus.

Også her. Har lige prøvet.

Madsen.

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 06-04-02 09:42

On Fri, 05 Apr 2002 22:52:33 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Også her. Har lige prøvet.

Tjaa - så må der været noget galt med min IE6, har ellers lige prøvet
og geninstallere den.

Den er også gal hvis jeg bruger Opasia's webmail og trykker på den
knap til at vedhæfte filer med så sker der heller ikke en dyt.

Det må være noget med javascripts eller lign. min IE ikke kan klare...

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Shapira

Dato : 07-04-02 01:36

Jesper: Har du insteleret Microsoft sikkerhed update MS02-015? (fra 28
mars)? It is in Microsoft vigtige updates, og har lammet Sydbank netbank i
flere dage...
This update resultere i at browseren ignorere applet with cobebase parameter
(når den peger på den local disk)

Dani

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 07-04-02 10:15

On Sun, 7 Apr 2002 02:35:42 +0200, "Shapira" <dani@shapira.dk> wrote:

> [...]
>flere dage...
>This update resultere i at browseren ignorere applet with cobebase parameter

Ja det har jeg sikkert.

I min installationsoversigt kan jes at den 29 marts har installeret
"Sikkerhedsopdatering, 28. marts 2002 (Internet Explorer 6)" men om
det er MS02-015 ved jeg ikke, men det kunne tyde på det.

Kan den fjernes igen ?

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Shapira

Dato : 07-04-02 13:42

Ja, ms02-015 er den eneste updatering med dato den 28 marts (selv om den
kan også blive refereret som ms02-0xx)
Jeg tror ikke om den kan fjernes, men hvis du vil finde en måde at gøre det,
vil jeg være meget glad hvis du vil skrive til mig!!!!!!!!!

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 09-04-02 15:44

On Sun, 7 Apr 2002 14:42:10 +0200, "Shapira" <dani@shapira.dk> wrote:

> [...]
>Jeg tror ikke om den kan fjernes, men hvis du vil finde en måde at gøre det,
>vil jeg være meget glad hvis du vil skrive til mig!!!!!!!!!

Jeg prøvede at installere Microsoft Virtuel Machine, så virkede det
hele igen

Jeg er bare sikker på at det havde jeg gjort i forvejen, men skidt nu
med det...

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen