Re: Red Kirstens hund!
Fra : Ole Christiansen

Dato : 05-04-02 16:35

Anders Peter Johnsen <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3cad91c0$0$52676$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Ole Christiansen" <olechristiansen111@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> nyhedsmeddelelse:E%2r8.6257$567.447456@news000.worldonline.dk...

> men
> kendte
> sine

> ting: Min trosfælle Anders Peter Johnsen antyder her den
>
> Ja

Tak for oplysningen, Anders - jeg er virkelig rystet over, at jeg sådan lod mig narre! Og du er helt sikker i din sag? Et opslag på
groups.google viser jo, at 'fr. Lysvad' har postet ikke færre end 130 indlæg det sidste halve års tid. Om katte. Men det er måske
for at give 'hendes' indlæg om Kirstens *hund* mere vægt.

Iøvrigt føler jeg ikke helt, at dette er det rette forum for fortsatte drøftelser vedr. organisationen. Eller vedr. Mosegaard, for
den sags skyld. Lad os hellere prøve at redde hunden, og så ellers ikke give denne charlatan mere opmærksomhed!
K.H.
Ole

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-04-02 17:15

Jeg kan se at Søren Mosegaard vist ikke har været på besøg herinde
endnu.

Søren Mosegaard skriver under en del forskellige navne, deriblandt Ole
Christiansen, og det er ALTID et, omend skjult, forsøg på at på
opmærksomhed om sin person og en bog han har skrevet. Han kalder sig
kristen, men hans holdninger er ikke udprægede kristne.

Lyt til et godt råd og ignorer ham, det er det bedste, for man slipper
ikke af med ham.

Læs evt. administrationsgruppen eller
http://www.horrorcomix.com/danish.htm

Nu ved jeg godt at jeg ikke er kendt herinde endnu, men det er altså
ikke et forsøg på at hetze en person. Det vil sige, det er det, men det
er en person som desværre er alt for kendt på usenet, og ikke for noget
godt.

Hilsen og god weekend, Trine

Fra : John

Dato : 05-04-02 19:44

"Trine Kornum Christiansen" <tkc@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3CADCD74.F1E219A8@mail.dk...
> [...]
> ikke et forsøg på at hetze en person. Det vil sige, det er det, men det
> er en person som desværre er alt for kendt på usenet, og ikke for noget

Hej Trine.

Ovenstående bevæger sig overalt på usenet, og de indlæg han kommer med er
tildels direkte usmagelige. Som du selv siger, så vælg at igonere personen
og lade ham være Ole, Søren, Kirstens mand, Niels, eller hvad pokker han
nu har gang i :).

I samme omgang så velkommen til Hunde Ng´en, som kan udvise
præg af at ligne en blodig hundegård når de uenige potedask vifter "vov´ede"
gennem luften. Men bare rolig, der går som regel kun et par dage og alle er
omfavelsen nær ;).

Hunden og dens væsen er det vi er her for, og alle er velkommen. Uanset om den ejer en
en flot rød indbundet stambog eller et hulihæk hæfte indkøbt i nærmeste netto.

Kærlige klap til Alfred fra Lab-x´en Basse som du kan se her:
www.nethundeguiden.dk/grafik/bas9.jpg

Nethilsen og forsat god Fredag.
Jhn.
Webmaster - www.nethundeguiden.dk

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-04-02 21:09

"John" <fox_one@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Trine Kornum Christiansen" <tkc@mail.dk> skrev i en meddelelse

Søren Mosegaard KRISTEN?

Ork, nej, han har efterhånden med "Kirsten Johansen" og "Ole Christiansen"
gjort et par temmeligt dårlige forsøg på at parodiere kristne. F.eks. kunne
den gode "Kirsten" ikke rigtig finde ud af, om hun var protestant eller
katolik, og "Ole" arbejder efter eget udsagn for en organisation, der i kun
finde i Mosegaards bog og er noget så utænkeligt som en alliance mellem
protestanter og katolikker. Det er mig ufatteligt at Mosegaard således sier
myggen fra og sluger kamelen ved at kunne ALLE Luthers antisemitiske
citater, men FULDSTÆNDIG glemme Luthers velkendte had mod Pavestolen...
Han læser vist Luther som....Ja, som en vis herre læser Bibelen...Så meget
for dèn flerårige "research"...

Beklager at diskussionen har spredt sig herind, (det skyldes utvivlsomt en -
fra min side overset - krydspostning) og sidst en undskyldning til Rie, som
jeg også troede var endnu et Mosegaard alias...Det er nemlig set før at han
diskuterer med sig selv...

Andes Peter Johnsen

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-04-02 22:43

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Rie, som
> jeg også troede var endnu et Mosegaard alias...Det er nemlig set før

Hej Anders

Fint med dit lille forklarende indlæg .. og ikke mindst med din
undskyldning til Rie
Du er jo blevet rodet ind i noget af en sag .. og manden bag det hele
må vel være sindsyg ??
Nå håber alt er vel hos og med dig og sender mail en af de nærmeste
dage ..
Masser af hils fra Ami

Fra : Karsten J.

Dato : 08-04-02 08:36

Klag til avisen over det her: http://www.fyensstiftstidende.dk/index.php?bfv_pageid=160&bfv_articleid=213156
-hvis der ikke snart sker noget, begynder jeg at forstå Thomas Hjorts opfordring her:
Karsten

Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:a8qeov$v61$1@tux.netsite.dk...

Fra : Ole

Dato : 08-04-02 11:35

Hvad man ikke kan læse på
http://www.fyensstiftstidende.dk/index.php?bfv_pageid=160&bfv_articleid=213156
i dag er halv side i den trykte avis, hvor Anders ganske vist får lov
at udtale sig, men under overskrifterne "Truede med tæsk" og "Han har
fortjent rollen". Der står også, at han mistænkte journalisten for at
være Moesgaard - og Moesgaard selv får det sidste ord på en totalt
uanstændig måde, selvfølgelig forsynet med stort billede af ham og
hans bog samt en brændt Bibel.

Ole Rasmussen
"Nej, det er ikke mig fra Politiken"