MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvor blev alle mine mails af?
Fra : [2300]MOA

Dato : 05-04-02 16:13

Hej

Meget mystisk, jeg sad og spillede computer da den pludselig frøs, dersnæst
måtte jeg genstarte, og da ville Win 2k pludselig undersøge c drevets
integritet.

Da windows så igen startede manglede jeg alle mine emails fra indbakken??

Jeg har fundet en *.dbx fil på 23 mb som hedder indbakke, men jeg kan ikke
importere den til outlook?

Hvor er alle mine mails blevet af??

MOA

Fra : Martin Østerberg

Dato : 05-04-02 16:54

On Fri, 5 Apr 2002 17:12:54 +0200 skrev "[2300]MOA" <fup@ogsnyd.dk>
....:

>Hvor er alle mine mails blevet af??

Luk OE, omdøb eller slet folders.dbx, og se hvad der sker !

Martin

Fra : [2300]MOA

Dato : 05-04-02 17:46

Mange tak!!!

Det virkede sku!

Hvad betyder den fil, og hvad er der gået galt? (vil gerne vide det af ren
nysgerrighed, hvis nu det sker igen)

Men endnu en gang tak!

MOA

Fra : Martin Østerberg

Dato : 05-04-02 18:05

On Fri, 5 Apr 2002 18:45:44 +0200 skrev "[2300]MOA" <fup@ogsnyd.dk>
....:

>Mange tak!!!
>
>Det virkede sku!
>
>Hvad betyder den fil, og hvad er der gået galt? (vil gerne vide det af ren
>nysgerrighed, hvis nu det sker igen)

Det er den fil der holder styr på dine 'mapper' i OE. Nogle gange
bliver den smadret, men bliver altid genoprettet hvis den mangler og
bygges op udfra hvilke andre *.dbx'er du har liggende. Filen er blevet
smadret da din maskine gik ned. Det tyder drevintegritets checket også
på.

Martin