Ringetone
Fra : Mørch

Dato : 05-04-02 14:44

Hej Ng..
Har I kendskab til et sted på nettet hvor man kan hente en ringetone med
Slayer? Jeg har ledt med lys og lygte, men uden resultat.

På forhånd tak

_Moerch

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 06-04-02 03:49

"Mørch" <juggernaut@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har I kendskab til et sted på nettet hvor man kan hente en ringetone med
> Slayer? Jeg har ledt med lys og lygte, men uden resultat.

Hæi do

Det kan du her og det er endda classikeren "Slayer Raining Blood olyd 0215
til 1960"
http://ekstra.eurobate.com/organizer/ring.php?kat=5&fra=30

hamselv herfra

Fra : Mørch

Dato : 06-04-02 10:50

Jeg takker mange gange. Et af de bedste numre :) Men problemet er bare at
der ikke sker en pind når jeg har sendt beskeden...?

Mvh
_Moerch

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 06-04-02 11:05

> Jeg takker mange gange. Et af de bedste numre :) Men problemet er bare at
> der ikke sker en pind når jeg har sendt beskeden...?
>
> Mvh
> _Moerch

Det har jeg også prøvet et andet sted. Sendte efter en ringetone, men havde
et debitel nummer, så det gik ikke

Måske man skulle se om man kunne lave Disciple som
ringetone................. så skal man nok have xtra gang i tempoet på fonen

hamselv herfra

Fra : Mørch

Dato : 06-04-02 11:20

Hehe...Det kunne være cool. Eller Bloodline Alligevel...Jeg har sonofon,
så det burde da ikke være et prob..? Øv!

Fra : Jens Nygaard

Dato : 07-04-02 16:43

Kan man ikke hente den til LOGOMANAGER???

//Jens

Fra : Mørch

Dato : 08-04-02 23:15

Her er jeg stået af Hvad er lige det? Det lyder som et prg man laver
logoer med. Hvordan kan man fikse lyd med det?

Mvh
_Moerch

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-04-02 23:36

Mørch skrev:

>Her er jeg stået af Hvad er lige det?

Google er din ven:
http://www.google.com/search?q=logomanager

>Det lyder som et prg man laver
>logoer med. Hvordan kan man fikse lyd med det?

Logomanager kan sagtens håndtere ringetoner.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - også opdatering af software i din mobiltelefon.