Ny i gruppen
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-04-02 13:31

Hej

Jeg er ny her i gruppen, så jeg vil da lige præsentere mig selv.

Jeg hedder Trine og bor i Århus, desværre må vi ikke have hund her hvor
vi bor, men på den anden side læser vi og har ikke helt tid til en hund
alligevel.

Jeg har dog lidt en hund alligevel, en gammel dansk hønsehund. Han er
godt 5 år og hedder Alfred.

Alfred er en lidt speciel hund, eller så har han en speciel familie. Han
bor på en gård med 16 tønder land og han går ikke uden for grunden uden
at vi er med ham. Han sidder tit ude ved vejen og kigger på dem der
kommer forbi, og selvom de kommer gående med en hund bliver Alfred pænt
siddende. Hvis hundene der kommer forbi må have lov til at lege kommer
de ind i haven og leger.

I hele sommerhalvåret bor mine forældre ude i en shelter, og der sover
Alfred også, så halvdele af året er han kun lukket inde når de er på
arbejde.

Men jeg kunne blive ved med at fortælle om Alfred, sådan har I det
sikkert også med jeres hunde...

Men kort fortalt så er jeg til store hunde som bare skal være
familiehunde, ingen udstillinger og konkurrencer til mig.

Venlig hilsen og god weekend fra Trine

Fra : Kosmonauten

Dato : 05-04-02 14:21

Hej Trine,
du får lige et potedask og et stort velkommen til.
Håber du og Alfred vil falde godt til her ;c)

Mvh
Martin & Laika.
http://home13.inet.tele.dk/dinah

Fra : Coppi

Dato : 05-04-02 15:32

Hej Trine og Alfred.

Også hej herfra.
Og lad dig nu ikke forskrække af, at bølgerne går lidt højt ind imellem.
Vi bor heldigvis i et demokratisk land, hvor alles meninger er lige gode.

coppi

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 05-04-02 14:19

"Trine Kornum Christiansen" <tkc@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Men kort fortalt så er jeg til store hunde som bare skal være
> familiehunde, ingen udstillinger og konkurrencer til mig.

Hej Trine og Alfred

aller først velkommen i gruppen, rart med nye hoveder ... og håber I
falder godt til
.... og det med udstillinger og konkurrencer er bestemt heller ikke mig
... men jeg kan godt lide at træne og aktivere min hund

Masser af velkommenhils fra Ami