jk2
Fra : Martin Lorentsen

Dato : 05-04-02 13:07

Hvordan kommer man forbi den første forhindring, der hvor han siger at hun
skal
vente på ham. jeg er helt lost.

Martin

Fra : Michael Thomsen

Dato : 05-04-02 13:33

ved den store port hvor hun venter skal du gå til venstre, og op af den
elevator er kan du aktivere en knap så du kan bruge en store "gun" nede
foran porten.. Med den skal du ødelægge porten!

Mvh Michael

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-04-02 16:56

"Martin Lorentsen" <mbl1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kommer man forbi den første forhindring, der hvor han siger at hun
> skal
> vente på ham. jeg er helt lost.

Mama mia. Du kommer til at spille JK2 i lang tid hvis du ikke kunne knække
den nød. Der sindsygt mange betydelig svære opgaver senere.
Og det er det der er det fede ved det spil. Man stryger ikke bare igennem
det på en formiddag som med mange andre shooters.

God fornøjelse.

Mvh Thomas

Fra : Silver

Dato : 06-04-02 20:58

Thomas wrote:

> Og det er det der er det fede ved det spil. Man stryger ikke bare igennem
> det på en formiddag som med mange andre shooters.

Nemmerlig! det er osse hvad jeg kan lide ved det spil :)

Mvh
Silver

Fra : Martin Lorentsen

Dato : 06-04-02 21:06

Hejsa Thomas

Det var nu ikke så svært, men mine knapper var konfigureret forkert, således
at jeg ikke kunne trykke på div. Ting , men nu er jeg kørt istå igen, kan du
mon hjælpe.

Jeg er der hvor man er i en stor hal, der er en enkelt dør jeg ikke kan
komme ind af. Jeg kommer fra et rum hvor der er niget vand man ikke må røre
og det var bevogtet af nogle elektriske robotter der kunne svæve, der var
også nogle stormtroopers der skød ud af nogle vinduer, jeg kan ikke hoppe
ind af vinduerne.

Kan du hjælpe ud fra det

Martin

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-04-02 15:49

> Hejsa Thomas

Hej Martin

> [...]
> også nogle stormtroopers der skød ud af nogle vinduer, jeg kan ikke hoppe

Er du kommet videre? Jeg kan ikke huske den situation og fra hvad du
forklare.

Flere steder må du igennem kanaler for at komme videre.

Andre steder skal du prøve at søge opad. Hoppe op vha af kasser etc.

Har du fået dit lyssværd?

Mvh Thomas

Fra : Lars Berg

Dato : 07-04-02 19:28

> [...]
>også nogle stormtroopers der skød ud af nogle vinduer, jeg kan ikke hoppe

Vil bare lige sige at jeg sidder fast samme sted! Så tag lige og find
ud af det ik? :)

Det er efter man er kommet forbi "isrummet"..... før lyssværd

Fra : Just Johnny

Dato : 08-04-02 13:18

Lars Berg posted the following:

>Vil bare lige sige at jeg sidder fast samme sted! Så tag lige og find
>ud af det ik? :)
>
>Det er efter man er kommet forbi "isrummet"..... før lyssværd

Hvis jeg har forstået ret hvor i hænger fast i spillet, så er
løsningen følgende:

I rummet med det bassin som man ikke kan tåle at hoppe ned i, er der
et "tårn" i midten af rummet med en lille afsats der går næsten hele
rummet rundt langs væggene. Heroppe er der også et kontrolrum med et
par stormtroopers, for at komme ind i kontrolrummet skal man skyde den
explosive kasse som står derinde, dette vil ødelægge et kontakt og vil
udløse "vindebroen" ind til kontrolrummet.