Skærme
Fijala 3554
Ny skærm.. har købt
Fra : Dan Rasmussen

Dato : 05-04-02 10:55

Det blev en Sony multiscan G420

WOW en kannon skærm, man skal ikke være blej, for at købe sådan en, ved godt
at den er dyr, MEN, det er helt sikkert de penge vær...

Hilsen Dan

Fra : Mizar

Dato : 05-04-02 12:07

"Dan Rasmussen" <dr2000@mail.dk> wrote in message news:3cad7421$0$5259$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det blev en Sony multiscan G420
>
> WOW en kannon skærm, man skal ikke være blej, for at købe sådan en, ved godt
> at den er dyr, MEN, det er helt sikkert de penge vær...

Sidder selv og kigger på en magen til
Du bliver bare mere og mere glad for at du ikke sparede på skærmen.

mvh
Brian

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 05-04-02 14:15

"Mizar" <mizar@REMOVEhotpop.com> skrev
> "Dan Rasmussen" <dr2000@mail.dk> wrote

> Sidder selv og kigger på en magen til
> Du bliver bare mere og mere glad for at du ikke sparede på skærmen.

Hørt, det er en lækker skærm. Men nu er min efterhånden et år gammel, og
jeg kan desværre konstatere, at der med tiden er kommet små
konvergensfejl i skærmens nederste højre hjørne...

Og nej, jeg har bestemt ikke lyst til endnu engang at blive hevet igennem
Sonys on-site mølle, så jeg vælger at leve med det

mvh
Peter

Fra : jensen

Dato : 05-04-02 20:17

"Dan Rasmussen" <dr2000@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
godt
> at den er dyr, MEN, det er helt sikkert de penge vær...

ja den er nice nok , men ville nok have købt en EÍZO 761 den har klart bedre
faver , og er noget bedre at sidde ved i langtid

jensen

Fra : Thomas

Dato : 08-04-02 16:52

Har EÍZO 761 også de 2 tværgående striber???

Mvh Thomas

Fra : jensen

Dato : 08-04-02 21:37

"Thomas" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har EÍZO 761 også de 2 tværgående striber???

ja

jensen

Fra : Thomas

Dato : 08-04-02 21:59

Bliver man ikke irriteret over disse 2 meget store "ridser"???
Overvejer stærkt enten Eizo'en eller Sony G420!

Fra : jensen

Dato : 08-04-02 22:27

> Bliver man ikke irriteret over disse 2 meget store "ridser"???
> Overvejer stærkt enten Eizo'en eller Sony G420!

næ de ses næsten ikke

jensen

Fra : Morten Dam

Dato : 18-04-02 09:05

Kommer lidt an på din personlighed. Jeg ser den når jeg arbejder i
Photoshop, men ved almindelig brug (Web, Spil, Skrivning) så glemmer man
dem...

/Mdj
http://mdj.dk