Talechat i windows
Fra : Michael Thomsen

Dato : 05-04-02 10:28

Hej

Jeg søger et Taleprogram til windows som gerne kunne optimeres til netværk
og internet.

Problemet er at Roger Wilco er for langtsomt via netværk.. Det er et delay
på ca. 2-3 sekunder. Findes der ikke noget hurtigere?

Mvh Michael

Fra : Kiwi

Dato : 05-04-02 10:55

Roger Wilco har et "indbygget" delay samt forholdsvis dårlig kvalitet.

BattleCom og GameVoice er begge gode programmer, men begge kræver en ekstern
IP samt at visse porte er åbne i en evt. router.

- kiw

Fra : Simon Kamber

Dato : 05-04-02 11:34

On Fri, 5 Apr 2002 11:55:20 +0200, "Kiwi" <kiwi@ownz.dk> wrote:

>BattleCom og GameVoice er begge gode programmer, men begge kræver en ekstern
>IP samt at visse porte er åbne i en evt. router.
Gamevoice havde også delay sidst jeg prøvede.

Fra : Søren R

Dato : 05-04-02 11:04

Teamspeak er programmet Især hvis du er "gamer".

Lavet af gamere der var træt af RW og GV
www.teamspeak.net

Fra : Michael Thomsen

Dato : 05-04-02 11:27

Mange tak det prøver jeg

Fra : [9000] Kasper Peders~

Dato : 06-04-02 11:33

Jeg har osse prøvet Teamspeak, men ejg synes der er meget støj ved. Vi har testet at støjen kommer fra begge parter som nu taler. Er
det evt. en opsætningsfejl?

Fra : I_LoveToKill

Dato : 05-04-02 18:25

On Fri, 5 Apr 2002 11:27:53 +0200, "Michael Thomsen"
<gichael@hunters.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg søger et Taleprogram til windows som gerne kunne optimeres til netværk
>og internet.

Prøv også teamsound.com - virkelig godt voicecom!
--
Come play on my server: 166.90.203.177 (Pure/|ZP2/Sniper/Custom maps)
Server Forums at: http://www.einherjer.dynip.com

Fra : [9000] Kasper Peders~

Dato : 06-04-02 11:33

Det virker meget godt ihvertfald, bedre end Roger Wilco.