Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
foto til video
Fra : Søren Kops

Dato : 05-04-02 10:45

Hej alle.

Med dvd afspiller er det nu muligt at afspille en video af sine
stillbilleder. Er der nogen der ved hvilken software, freeware eller
shareware, som kan bruges, og hvordan man gør?

mvh
søren kops

Fra : KNL DtP

Dato : 05-04-02 16:48

"Søren Kops" <soren@kops.biz> skrev i en meddelelse

> Med dvd afspiller er det nu muligt at afspille en video af sine
> stillbilleder. Er der nogen der ved hvilken software, freeware eller
> shareware, som kan bruges, og hvordan man gør?

Nero - find det via google

vælg VCD - træk dine jpg-billeder over - vælg antal sek - eller om man skal
skifte via remote

MVH

Kristian

Fra : Leif Elsborg

Dato : 05-04-02 17:08

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nero - find det via google
>
> vælg VCD - træk dine jpg-billeder over - vælg antal sek - eller om man

Hej

Win on CD har også denne funktion

Dette program fulgte med min brænder

Mvh. Leif

Fra : Carsten Kolind

Dato : 05-04-02 16:53

Hej Søren

Hvis din DVD afspiller kan afspille mp3 filer, ja så burde den også
kunne vise billeder i jpeg formatet. Både mpeg, jpeg og mp3 er jo
opbygget efter samme standard for kompremering.

Jeg bruger selv min DVD afspiller til visning af digitale foto. Jeg
brænder er data disk, hvor mine billeder er sorteret i foldere
(kataloger). DVD afspilleren har så selv indbygget menu funktioner så
jeg kan vælge de billeder der skal vise.

Prøv om det virker på din DVD afspiller.

Hilsen
Carsten

Fra : KNL DtP

Dato : 05-04-02 18:56

"Carsten Kolind" <c.kolind@assens.mail.telia.com> skrev i en meddelelse

> Hvis din DVD afspiller kan afspille mp3 filer, ja så burde den også
> kunne vise billeder i jpeg formatet.

Det har _intet_ med hinanden at gøre!

>Både mpeg, jpeg og mp3 er jo
> opbygget efter samme standard for kompremering.

Sand nok - men det har stadig intet at gøre med, om den kan afspilles på
hans DVD-afspiller. I starten var det kun "kinaspilledåserne" der kunne
afspille MP3'er, mens stort set alle kan tage VCD (som man bruger til
fotoalbum). Dog er flere af de store mærker omsider hoppet med på
MP3-vognen, men der er altså ingen sammenhæng...

MVH

Kristian
www.24h-mans.dk