Kvæstet perlegurami
Fra : Kasper

Dato : 05-04-02 10:02

Hej

En af mine perlegurami har mistet et af de to 'følehorn'. Der sidder kun en lille
centimeter tilbage af det. Ved I om det vokser ud igen, og er det farligt?

/Kasper

Fra : Carsten Gall

Dato : 05-04-02 11:48

Kasper <xkx@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a8jp7f$2im$1@news.cybercity.dk...
> [...]
en lille
> centimeter tilbage af det. Ved I om det vokser ud igen, og er det farligt?

Om det er farligt ved jeg ikke, men kan ikke tro det.
Det sker jo også i naturen at de får dem bidt af, og lige som
de andre finner plejer de at vokse ud igen.

Fra : Randahl Fink Isaksen

Dato : 01-05-02 05:54

Hej Kasper

Det er også sket for mig, og de "følehorn" er også vokset ud igen. Det skete
en del i starten hvor andre fisk i mit akvarium simpelthen bed efter
følehornene i den tro at det var mad - det holdt imidlertid op efter nogle
måneder... måske fordi de andre fisk kom til at kende mine gouramier.

Venlig hilsen
Randahl