Ozzy, Tool og Hellacopters i Valby Hallen.
Fra : Thomas Daugaard

Dato : 05-04-02 09:32

Hej alle!

Jubii ... så fik jeg reserveret billetter til Ozzy i Valby Hallen d. 10.
juni - 13 sekunder efter de var blevet sat til salg.

Jeg er sikker på, det bliver en fed oplevelse og jeg kan klart anbefale
alle med hang til heavy at tage med. Jeg så sidst Ozzy i november 1995,
og det var et fantastisk show ... ikke på grund af stor sceneopsætning
eller noget, men simpelthen pga. mandens evne til at få publikum med.
Han var også på Roskilde i 1998 med Black Sabbath, men det var ikke så
"nær" en oplevelse som den forholdsvis lille koncert der bliver holdt d.
10. juni.

Det bliver også rart med noget solo-Ozzy ... og jeg glæder mig til at
høre Zakk Wylde på guitar (i '95 var det med Joe Holmes).

Billetterne koster i øvrigt 380,-

/Thomas

Fra : Renegade

Dato : 05-04-02 16:20

Ja det lyder ikke værst. Ville dog gerne snart have noget Alice Cooper i .dk
igen... og lidt DiO også =)
Thomas Daugaard <no@restforthewicked.oz> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3CAD60F1.467AD437@restforthewicked.oz...

Fra : Jon J-OZZY