ZyXEL Prestige 128 Plus
Fra : Mikkel Olrik

Dato : 31-01-01 21:22

Jeg har investeret i et demonstrationseksemplar af en router som
ovenstående fra Zitech computer, som mangler kabler, software,
strømforsyning etc. Det tror jeg nu nok jeg kan skaffe, men jeg mangler
et par oplysninger:

Hvilken spænding (AC/DC) skal den ha'? (på undersiden af Routeren står
der: "See the label on the power adapter" - hø...)
Hvad bliver der leveret med af software i den opr. (fabriksny) pakke?

Hvis skulle være someone out there, der kan oplyse mig om dette vil jeg
være meget taknemmelig.

Molrik

Fra : Frans Jensen

Dato : 31-01-01 21:59

On Wed, 31 Jan 2001 21:21:33 +0100, Mikkel Olrik
<olrik@post4.tele.dk> wrote:

<Zyxel Prestige 128 Plus>
>Jeg har investeret i et demonstrationseksemplar af en router som

software/nyeste firmvare + manual kan du downloade på:

http://www.zyxel.dk

--
linuxsiden er opdateret
http://home10.inet.tele.dk/f_jensen/linux.htm

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 31-01-01 22:32

"Mikkel Olrik" <olrik@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der: "See the label on the power adapter" - hø...)
> Hvad bliver der leveret med af software i den opr. (fabriksny) pakke?

De Zyxel routere/adaptere jeg er stødt på har alle haft en temmeligt speciel
18Volt/1000mA strømforsyning...
Så jeg håber at du har fået den billigt
(læs: brok dig gevaldigt til Zitech over, at de ikke oplyste dig, at
strømfors. er temmeligt dyr til sådan en svend!)

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk