Slange med to hoveder
Fra : Per Erik Rønne

Dato : 05-04-02 08:16

http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/udland/artikel&art_id=3643467

kan man se en løjerlig historie om en slange med to hoveder.

Når den spiser kæmper de to hoveder om maden ...
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 07-04-02 09:58

"Per Erik Rønne" <serse@diku.dk> skrev i en meddelelse
> På
>
> http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/udland/artikel&art_id=3643467
>
> kan man se en løjerlig historie om en slange med to hoveder.
>
> Når den spiser kæmper de to hoveder om maden ...

Så er bare træls ikke at have brugernavn og password :(

Fra : Andreas Kryger Jense~

Dato : 07-04-02 09:56

> Så er bare træls ikke at have brugernavn og password :(

Virkede fint her uden.

Fra : Ulrik Smed

Dato : 07-04-02 14:52

In article <a8p1io$c8c$1@sunsite.dk>,
Andreas Kryger Jensen <xylofonius@hotpop.com> wrote:

> Virkede fint her uden.

Også her. Så forøvrigt en snog igår, for første gang, wow! Dog
kun med ét hoved!

--
Ulrik Smed, Denmark, Aarhus
e-mail: ulsm@post1.tele.dk

Fra : Jens jensen

Dato : 07-04-02 14:29

Ulrik Smed" <ulsm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4b23784fcdulsm@post1.tele.dk...> In article <a8p1io$c8c$1@sunsite.dk>,

> Også her.

det virker heller ikke hos mig men her er et link til en engelsk side med
nyheden.
http://www.azcentral.com/news/articles/0403snake03-ON.html

>Så forøvrigt en snog igår, for første gang, wow! Dog
> kun med ét hoved!

Jeg skulle helt til nordfrakrig for at se mit første egern og jeg har enda
boet hele mit liv på landet.

--
Dark Helmet: How many assholes we got on this ship anyhow?
The Crew: YO!!!!

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 07-04-02 14:46

"Jens jensen" <jens_l_j@__NOSPAM__anarki.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skulle helt til nordfrakrig for at se mit første egern og jeg har enda
> boet hele mit liv på landet.

Det lyder helt ufatteligt.

Fra : Jens jensen

Dato : 07-04-02 15:32

"David A. D. Konrad" <david_konrad@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det lyder helt ufatteligt.

jeg tog ikke til frankrig for at se et egern(hehe men det er nok ikke det,
du ikke tror på) men det var der jeg så et første gang.
jeg har set hjorte.ræve,harer,slanger men ikke et egern før den dag i
frankrig.
utroligt men sandt.

mvh jens jensen

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 07-04-02 16:07

"Jens jensen" <jens_l_j@__NOSPAM__anarki.dk> skrev i en meddelelse

> utroligt men sandt.

Mon der findes lokationer i Danmark hvor der ikke findes egern? Aner det
ikke, men det kunne være forklaringen. Det er jo heller ikke alle steder der
er ræve, hjorte, grævlinger etc...

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 07-04-02 14:49

"Per Erik Rønne" <serse@diku.dk> skrev i en meddelelse

> kan man se en løjerlig historie om en slange med to hoveder.

Det er vel ikke specielt sensationelt. Mon ikke det forekommer relativt
hyppigt, akkurat som menneskelige deformiteter eller skavanker mht lemmer,
også ekstra lemmer, og i forhold til siamesiske tvillinger af den ene eller
anden art? Det utrolige er, at den faktisk har overlevet. Dels skal den
konkurrere på lige fod med andre slanger og dyr, den skal ovenikøbet også
konkurrere med sig selv. I øvrigt har den slags ekstreme dyr historisk med
sikkerhed givet grobund for et hav af myter. Tænk på dragen med de syv
hoveder fra Johannes Åbenbaring