Sætternisse i Asus A7V rev. 1.01 manual mu~
Fra : sputnik

Dato : 05-04-02 07:58

Hej

Jeg skulle lige udskifte en duron 700 med en duron 1200 i går.

Da dette ikke ville lykkes, foresvævede det mig lige, at jeg havde
bemærket at visse multiplier-settings i manualen er forkerte. Jeg
læste derfor tabellen på selve bundkortet istedetfor (silketryk), -
den viste en helt anden indstilling. Voila, så kørte det.

Asus !

mvh

John

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-04-02 11:10

Du kan downloade nyeste manual (i farver) fra ASUS, der er det nok rettet i.
http://www.asus.com/pub/asus/mb/socka/kt133/a7v/a7v-104.pdf
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : sputnik

Dato : 05-04-02 19:21

On Fri, 5 Apr 2002 12:10:04 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> wrote:

>Du kan downloade nyeste manual (i farver) fra ASUS, der er det nok rettet i.
>http://www.asus.com/pub/asus/mb/socka/kt133/a7v/a7v-104.pdf

det bliver det ikke rigtigere af.

:-/

John