Ventetid
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 05-04-02 07:34

Hej alle

Jeg er ved at være ret utålmodig. Sofie er som I ved drægtig, i går var det
65. dag og altså denne dag havde jeg regnet med hun skulle føde.
Dagen startede med at hun viste meget interesse for Electras killinger,
rendte rundt efter dem og opførte sig som en mor - dette er jo et meget godt
tegn på at nu skal det snart være. Ved 9-tiden så jeg at hun havde en
"slimprop" - sådan en plejer Electra at få samme dag hun føder, det vil sige
så ved jeg at fødslen går igang 4-5 timer senere. Ved 12-tiden..... Sofie
begynder at puste og tungen hænger ud af munden. Og ja..... dagen gik.....
Sofie lå mest i fødekassen, hvis hun ikke havde killingerne (Electras) hos
sig, så hentede hun dem, og engang imellem kunne jeg se at hun lå med tungen
ud af munden.

Håbede selvfølgelig på at hun ville føde i nat, men nej - jeg stod op
adskillige gange og kiggede til hende. Her til morgen, stadig ingen
killinger.
Jeg talte med min dyrlæge her klokken 0800, vi blev enige om at give Sofie
indtil frokost, og efter der vil vi så scanne hende for at se at alt er ok.

Har nogle oplevet noget tilsvarende ? Det er hendes første kuld

Venligst Mette

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 05-04-02 09:01

Hej igen

Så er hun startet, kryds fingre for at alt går godt

Venligst Mette

Fra : Pernille Scharff

Dato : 05-04-02 09:12

Vi krydser fingre og poter for Sofie...

Knus

Pernille

Fra : Lars Dahl

Dato : 05-04-02 14:18

Hej Mette.

Vi krydser alt det vi kan!!
Hvis jeg har fattet det rigtigt, ses vi i Brønshøj i morgen, så må vi ha'
historien.

Hanne & Lars
DK von Friberg
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Mette B. Rahm <mette@dk-gillian.dk> skrev i

Fra : Hedda

Dato : 05-04-02 16:25

On Fri, 5 Apr 2002 10:01:29 +0200, "Mette B. Rahm"
<mette@dk-gillian.dk> wrote:

>Hej igen
>
>Så er hun startet, kryds fingre for at alt går godt
>
>Venligst Mette

Kære Mette

Uh-uh.. Det er nok "for sent", men jeg krydser nu alligevel !

Glæder mig til at læse om dagen og udfaldet, når roen igen er faldet
på.

Hilsninger fra
Hedda

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 05-04-02 16:36

Hej igen

Tak for jeres krydsede fingre, vi tror det hjalp

Sofie fik 4 killinger 2 piger og 2 drenge
1 sort dreng
1 sort(muligvis blå)tabby dreng
1 sortmakreltabby/hvid pige
1 sort/hvid pige

de ser rigtig fine ud allesammen Så jeg er spændt på hvordan de udvikler
sig......

Venligst Mette og trætte mivhilsner fra Sofie

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-04-02 17:19

"Mette B. Rahm" <mette@dk-gillian.dk> writes:

> [...]
> 1 sortmakreltabby/hvid pige
> 1 sort/hvid pige
>
> de ser rigtig fine ud allesammen Så jeg er spændt på hvordan de udvikler

Så må vi jo se om nogen af dem skifter køn hen ad vejen..*gg*

> Venligst Mette og trætte mivhilsner fra Sofie
Et stort spinbrum fra Melissa som endnu ikke har glemt, hvor hårdt det
er at få små..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 05-04-02 18:54

> Så må vi jo se om nogen af dem skifter køn hen ad vejen..*gg*

Hehe - det er jo lige det, men det håber jeg bestemt ikke der er nogle der
gør. Den den tabby dreng er nemlig solgt, han må godt skifte farve fra sort
til blå *fnis* - men absolut ikke køn. Den tabby pige regner jeg med at
beholde selv, og hun må dæææælme ikke skifte køn, for jeg viiiil have en
tabby hun

- Mette

Fra : Trine Piltoft

Dato : 05-04-02 19:04

Hej Mette!

Et stort tillykke med de små, og også et spin til mormissen, der
heldigvis klarede det uden problemer.

Mvh. Trine......der sukker "Jeg vil også há killinger, NU, NU, NU
N..........!
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Kate

Dato : 06-04-02 19:21

"Mette B. Rahm" <mette@dk-gillian.dk> wrote in

> [...]
>
> de ser rigtig fine ud allesammen Så jeg er spændt på hvordan
> de udvikler sig......
>
> Venligst Mette og trætte mivhilsner fra Sofie

Jamen, tillykke med det gode resultat. Det bliver jo spændende at høre
navnene på dette kuld

Kate

Fra : Birgitte

Dato : 05-04-02 09:44

Hej Mette
Ihh hvor bliver det spændende
Vi håber alt går glat og uden problemer.
Held og lykke.
Missehilsner fra Birgitte, som selv d. 28.4 venter killinger.
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust