Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt Portfolio
Fra : Jacob Langvad Nilsso~

Dato : 04-04-02 23:55

Hej Alle, Jeg har ryddet gevaldigt op i samlingen og inviterer hermed til
fernisering på mit nye site:

http:/jacoblangvad.dk

jeg vil sætte stor pris på lidt kritik,

mvh jacob langvad

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-04-02 10:55

Jacob Langvad Nilsson wrote:

> jeg vil sætte stor pris på lidt kritik,

Jeg kan starte med at sige, at dit link er deffekt, der mangler en
skråstreg, det skal se sådan ud http://jacoblangvad.dk

Det er gode billeder, men jeg synes at 20 billeder er for tyndt, de er
ihvertfald hurtigt gennemset, og så synes jeg at den gotiske skrift som
du bruger, er malplaceret i forhold til dit fotografiske udtryk / stil,
det passer bare ikke sammen.

- du får ikke mere for 20 billeder....:)

Fra : Jacob Langvad Nilsso~

Dato : 05-04-02 13:29

det bliver uoverskueligt hvis jeg skal præsentere 70 billeder - hvorfor
skulle jeg det? det vigtigste er vel at jeg viser et repræsentativt udvalg
istedet for at tonse oceaner af solnedgange af og trætte med ligegyldige
pix.

siden er mere et visitkort - en præsentation for andre fotografer men også
for kunder.. derfor er det vigtigt at gøre det overskueligt.. før i tiden
havde jeg både portrætter, reportage, musik, mode, sport og alle mulige
andre kategorier.. det har jeg droppet for at koncentrerer udtrykket. jeg
skal snart ud og arbejde freelance og hvad nytter det at vise billeder af
ildebrand og håndbold-vm, hvis det er portrætterne og mode som jeg helst vil
arbejde med?

mht til gotisk skrift så er jeg lidt uenig - tvært imod er det lidt poppet
at bruge.. den går vel højest et par måneder endnu inden det bliver
desideret pinligt

men tak for kritikken,

mvh jacob

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-04-02 20:37

Jacob Langvad Nilsson wrote:

> mht til gotisk skrift så er jeg lidt uenig - tvært imod er det lidt
> poppet at bruge.. den går vel højest et par måneder endnu inden det
> bliver desideret pinligt

Ja jeg har bemærket at gotisk skrift er moderne, her lokalt hvor jeg
bor, har vi en gruppe der kører på motorcykler og går med tøj af kohud,
de har deres klubnavn skrevet på ryggen med gotisk skrift...

Fra : Ole

Dato : 05-04-02 12:11

Hej Jakob

Din kollegaskab med David Trood benægter sig ikke. Jeg synes at alle
billederne er utrolig gode og er lidt imponeret over at du har fået så mange
berømter i kameraet.

Jeg synes at din kvalitet er utrolig høj og at du har arbejdet godt med dine
motiver.

Sitet er opbygget meget overskueligt og giver dit et godt visitkort i
hånden.

Jeg er dog lidt enig med NE vedr. gotisk skrift, men mainstream er det da
ikke.

Bare klø på.

Ole
www.atomb.dk/foto

Fra : Jacob Langvad Nilsso~

Dato : 05-04-02 13:29

nej, david er til stadighed en stor inspirationskilde. sidste år var jeg i
praktik i 9 måneder på bt, så udvalget af kendte på min side er INGENTING i
forhold til antallet af big brother-beboere, lede studieværter og besværlige
sangerinder med kunstnernøkker og fine fornemmelser som jeg har døjet med.
det kan ikke anbefales.

faktisk er gotisk skrift på grænsen til at være mainstream.. det er ret
poppet at bruge. men henover sommeren må jeg finde på noget nyt :)

men tak for kritikken,

jacob langvad