Forum med bro til nyhedsgruppe !
Fra : FishOnAstick

Dato : 04-04-02 21:56

Hej alle sammen.

Jeg kunne godt tænke mig et forum, hvori jeg kunne lave en "bro" til
alt.dk.rejse, således at de postings som der kom der også kom i mit forum.

Samtidigt ville det være fedt om der også kunne postes direkte fra min side.

Jeg har talt med mit webhotel og de siger at der intet er til hindre for at
gøre det på serveren, sålænge at der bare kaldes til news.inet.tele.dk.

De mener at løsningen ligger i en php løsning, men kan ikke hjælpe mig !

Jeg er meget åben over for gode råd, ideer eller måske direkte en
pakkeløsning, som jeg kan tilpasse mit site.

Så sidder du med en tanke, ide eller løsning om hvordan sådanne noget laves,
så drop en linie

Kim Larsen
ICQ : 3439951

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 04-04-02 22:06

FishOnAstick skrev:

> Jeg kunne godt tænke mig et forum, hvori jeg kunne lave en "bro" til
> alt.dk.rejse, således at de postings som der kom der også kom i mit
> forum.

Se på programmet MyNewsgroups. Find det på freshmeat.net.

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Christian Joergensen

Dato : 04-04-02 22:06

<http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Usenet_Gateway/>

--
Christian Jørgensen | In order to understand recursion
http://www.razor.dk | one must understand recursion.