isdn og win 2000
Fra : Steen Jeberg

Dato : 31-01-01 20:32

Kan du anbefale et ISDN modem der uden problemer virker med Win 2000 ???

--
MVH
Steen Jeberg

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-01-01 20:59

Steen Jeberg skrev:

>Kan du anbefale et ISDN modem der uden problemer virker med Win 2000 ?

Det gør de nok alle sammen. I det hele taget er der meget få
problemer med ISDN.

Mit Zyxel Omninet af lidt ældre årgang kører fint under 95/98 og
NT. Jeg kan ikke huske om jeg også havde gang i det under win2000
for den overlevede ikke så længe men det havde jeg vist nok.

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/
   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Casper Mønster

Dato : 31-01-01 21:17

Jeg har et ZyXEL omni.net LCD, og det virker fint. Jeg har også haft et
Lasat S.II modem som også virket fint under win2k, men modemet var lort.

/Casper

Fra : Vibeke Stendahl Berg

Dato : 31-01-01 22:04

Ja det er netop det der er mit problem, at jeg har to Lasat ISDN modemmer.
Både et Speed 2 og et Unique1280i
Men nu prøver jeg Speed 2 med beta driveren så får jeg syn for sagen.

MVH Steen