Isdn virker.. burte ADSL så ikke også ??
Fra : testpersonen

Dato : 04-04-02 21:13

Hejsa Ng...

Jeg vil lige høre on noget.. jeg har selv monteret et væg stik nu hvor jeg
fik adsl.. før havde jeg ledningen direkte ind i NT'n .. isdn virker men
adsl'n har ingen synk.. kan dette skyldes at jeg har byttet rundt på
ledningerne ???

--

Testpersonen

Fra : KsNa

Dato : 05-04-02 19:12

"testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fik adsl.. før havde jeg ledningen direkte ind i NT'n .. isdn virker men
> adsl'n har ingen synk.. kan dette skyldes at jeg har byttet rundt på

Ja

Kim

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-04-02 23:44

"testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> fik adsl.. før havde jeg ledningen direkte ind i NT'n .. isdn virker men
> adsl'n har ingen synk.. kan dette skyldes at jeg har byttet rundt på

Hvis ledningen går direkte ind i NT, er TDC sådanset de eneste der må pille.

Men:

---->----[IN]-Delefilter-[ISDN]----------[NT]
[OUT]

[ADSL]

Fra : testpersonen

Dato : 06-04-02 15:45

> Hvis ledningen går direkte ind i NT, er TDC sådanset de eneste der må
pille.

Jow jow.. regler er til og bryde og så havde jeg en teledamnark montør til
og syne ISDN instalationen..
Han ved dog intet om adsl så der var jeg lidt på fri fod.. men Isdn'n virker
og det er det som pudsler mig lidt....

Testpersonen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-02 17:45

testpersonen wrote:

> Jow jow.. regler er til og bryde og så havde jeg en teledamnark
> montør til og syne ISDN instalationen..

Ja, men hvis du alligevel ikke kan finde ud af det. Kan du jo få tdc på
nakken.

> Han ved dog intet om adsl så der var jeg lidt på fri fod.. men Isdn'n
> virker og det er det som pudsler mig lidt....

Det er vel bare fordi du ikke har sat skillefilteret først....

Har du gjort som jeg viste på skidtsen?

Du må jo fortælle hvad du har gjort, hvis det undre dig, hvorfor det ikke
virker.

Fra : testpersonen

Dato : 07-04-02 19:03

> Det er vel bare fordi du ikke har sat skillefilteret først....
> Har du gjort som jeg viste på skidtsen?
> Du må jo fortælle hvad du har gjort, hvis det undre dig, hvorfor det ikke
> virker.

Jeg har gjordt lige som der det er vist og beskrevet i den folder som følger
med... Det eneste som er problemet er hva farve der skal til hva ben i stik
dåsen...

Aka
_
| |

Set monteret på vægen... Det jeg har nu er, Rød - Blå gul som er jord
bliver jo ikke brugt mere så den er ikke monteret...

Testpersonen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-04-02 19:19

> Jeg har gjordt lige som der det er vist og beskrevet i den folder som
følger
> med...

Men nu er folderen jo ikke lavet til, at du selv opsætter et telefonstik!

> [...]

> Set monteret på vægen... Det jeg har nu er, Rød - Blå gul som er jord
> bliver jo ikke brugt mere så den er ikke monteret...

Var der kun 3 ledere i kablet... Jamen er det vel nemt nok....

Telefonstikket er sat op, hvor rød monteret til ventre og blå til højre?

Det stik der fuldte med ISDN-adsl pakket, sætter du jo så i
telefonstikket... Det kabel sætter du i skillefinterets IND/OUT indgang...

ISDN out til NT, Adsl til ADSL modem

Er det sådan du har gjort?
Hvis det ikke virker, og det stadig kun er ISDN´en der virker. Kunne det jo
tænkes at du slet ikke er konvateret på centralen.

Fra : testpersonen

Dato : 09-04-02 17:11

> Er det sådan du har gjort?
> Hvis det ikke virker, og det stadig kun er ISDN´en der virker. Kunne det
jo
> tænkes at du slet ikke er konvateret på centralen.

Idag Tirsdag var der en tekniker forbi centralen.. den var defekt.. så nu er
alt grønt....

Testpersonen