At læse lektier med en ung kælen kat :-)
Fra : Kate

Dato : 04-04-02 20:53

Hej

Jeg går iøjeblikket på netskole og skal derfor lave nogle opgaver. Idag
ville jeg så lige læse lidt og så småt gå igang med en opgave, men det
er altså dælme svært når Lante enten vil hænge på skulderen eller ligge
i arm eller alternativt lege med kuglepenne som jeg bruger til notater.
Alts jeg kan sidde og se fjernsyn og kræet sover i "sit" bur eller
vaske op, ja faktisk alt andet end lige lave noget fornuftigt på pc'en.
Hvis jeg spiller kan jeg også godt få lov, men lave lektier, nul putte

Jeg kan godt mærke at det er længe siden jeg har haft en ung kat med
krudt bagi, hihi. Oliwer ville også være her, men han kunne godt nøjes
med at ligge i arm og så kunne jeg da sagtens skrive det jeg skulle.
Lante vil ha' _hele_ min opmærksomhed.

Kate