MS Windows
briani 27239
Krypterede filer i windows XP
Fra : 9eller

Dato : 04-04-02 20:48

Hej gruppe

Nu må i ikke grine selvom det bliver svært !!

Jeg har på et tidspunkt krypteret alle mine dokumenter af hensyn til
sikkerhed. Jeg har så for nylig ominstalleret min pc (stadig med windows XP
pro bare UK ver.) uden at tænke over at mine dokumenter var krypterede. Så
nu er alle mine dokumenter dokumenter krypterede og jeg kan ikke fjerne
krypteringen !!!!!!! Er disse filer "lost forever" eller ???

mvh
9eller

Fra : scn

Dato : 04-04-02 20:59

"9eller" <Borat@kasakstan.com> skrev i en meddelelse news:a8iamh$nnj$1@news.cybercity.dk...
> Hej gruppe
>
> Nu må i ikke grine selvom det bliver svært !!
*LOL*

> [...]
> nu er alle mine dokumenter dokumenter krypterede og jeg kan ikke fjerne
> krypteringen !!!!!!! Er disse filer "lost forever" eller ???

måske....
men kig lidt her:
http://www.vanhackez.com/portal/Archivos/Password_Crackers/index.html

eller lav en søgning på www.google.com
--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 04-04-02 21:17

On Thu, 4 Apr 2002 21:48:11 +0200, "9eller" <Borat@kasakstan.com>
wrote:

> [...]
>nu er alle mine dokumenter dokumenter krypterede og jeg kan ikke fjerne
>krypteringen !!!!!!! Er disse filer "lost forever" eller ???

Ved ikke noget, men hvis det er vigtigt, så start med *intet* at
skrive til disken. Afhængig af hvilken metode XP bruger, kan der være
en nøglefil i et pt. ubenyttet område.
--
Svend Olaf

Fra : Car

Dato : 05-04-02 01:26

Upd, det var ikke så godt. Der er noget med en diskette man skal lave i
WinXP så man altid kan nulstille sit password. Jeg mindes at have læst noget
om det i "Hjælp". Der stod også at det var den eneste måde man kunne
dekryptere fra en tidligere version/installation eller noget i den retning.
Lad os høre når du har fundet løsningen.