Killing og mormis.
Fra : Mona F. Holm

Dato : 04-04-02 20:14

Halløjsa

Vores (pragtfulde, søde, intelligente, smukke etc.) huskat har formeret sig,
og fået 4 (pragtfulde etc) killinger.
Vi regner med at de 3 skal hjemmefra når de når den foreskrevne alder til
sommer, men vi vil gerne beholde en.
Går mor og datter bedst i spand, eller mor og søn? Vi har 3 drenge og 1 pige
tror vi nok
Eller er det et rent temperamentsspørgsmål?
Mormissen er steriliseret nu, og vi regner med at sterilisere junior inden
den bliver kønsmoden, uanset køn.
Det er ikke indekatte, men luk-mig-ud-ind-ud-ind...misser.

Mvh Mona

-fjern x og z i mail-adressen, hvis...

Fra : Nina El Falaki

Dato : 04-04-02 20:30

Hej Mona

Morkatten sender normalt hannerne hjemmefra når de bliver kønsmodne, men når
hun er kastreret og hvis du kastrerer hannen inden den bliver kønsmoden,
skulle der ingen problemer være.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 05-04-02 09:27

"Mona F. Holm" skriver:

> Går mor og datter bedst i spand, eller mor og søn? Vi har 3 drenge og 1 pige
> tror vi nok

Hej Mona!
Vores hunkat fik også 3 drenge og en pige. Vi beholdt selv to drenge, som blev
kastreret i 8 måneders alderen. Moderen blev kastreret 5 mdr efter fødslen. Der
er absolut ingen problemer mellem mor og sønner, tvært i mod nyder de hinandens
selskab.

> Det er ikke indekatte, men luk-mig-ud-ind-ud-ind...misser.

Dem kender jeg godt, har selv en hel flok! Kodeorden er "Kattelem" ud til
løbegården!
*smil*

Hilsen Dorthe ( - og de to drenge der nyder at have deres tredie bror på ferie i
denne uge).