MS Windows
briani 27239
jpg-filer åbner ikke.
Fra : Atcox

Dato : 04-04-02 20:09

Grrr....Sidder her med en dejlig nyformateret maskine,
og nu vil jpg-billeder ikke åbne i (MS) Photoeditor som de burde.

Jeg har været inde og checke associeringen, og den er som den skal
være, men dobbeltklikkes der på et jpg-billede, åbner Photoeditor
bare, uden at åbne billedet.

Nogen forslag?

Mvh,
Atcox.

Fra : Mikk

Dato : 15-05-02 22:05

Har du tjekket at der i handlinger står open (du kan se det når du klikke
rediger)

mikk