Peter Madsen født den 10 august 1887 i Ejs~
Fra : Kim Juul

Dato : 04-04-02 19:27

Jeg søger oplysninger om min farfar, Peter Madsen, født den 10 august 1887 i
Ejstrup Mølle - Hee Sogn, Ringkøbing amt.

Jeg har prøvet på arkiverne, men det er ikke lykkes at finde frem til hans
dødedato.
Han var kæreste med min farmor i 4-5 måneder og han forsvinder ud af
billedet.
Hvordan kommer jeg videre med ham? Jeg ved ikke hvor han bliver af.

Jeg har en del dokumenter om faderskabssager og andre papir på ham, men der
fremgår det ikke hvor han bliver af.

Hans forældre var Søren Christian Madsen Nielsen og Jensine Kjær (Ingen data
på dem)

--
Kim Juul
kim-juul@mail.dk

www.bager-kim.dk www.kim-juul.dk

Fra : K. Thidemann

Dato : 05-04-02 12:17

On Thu, 4 Apr 2002 20:26:30 +0200, "Kim Juul" <kim-juul@mail.dk>
wrote:

> [...]
>Ejstrup Mølle - Hee Sogn, Ringkøbing amt.
>
>Hans forældre var Søren Christian Madsen Nielsen og Jensine Kjær (Ingen data

Mit bud på hans far, måske har du undersøgt det.

Ringkøbing, Hind, Hee, Hvingel, , Et Hus, 21, FT-1870
Søren Christian Madsen, 23, Ugift, Logerende, Biskolelærer, Lomborg
sogn, Ringkøbing amt
Ringkøbing, Skodborg, Lomborg, Lomborg, , Hedegaard, en gård, 30,
FT-1850
Mads Nielsen, 28, Gift, , Husfader og gårdmand,
Karen Pedersdatter, 43, Gift, , Hans kone,
Ole Armose Sørensen, 12, Ugift, , Deres søn,
Mette Sørensen, 7, Ugift, , Deres datter,
Søren Nielsen, 3, Ugift, , Deres søn,
Mette Kirstine Nielsdatter, 21, Ugift, , Tjenestepige,
K. Thidemann

Fra : Kim Juul

Dato : 05-04-02 16:03

> Mit bud på hans far, måske har du undersøgt det.

> Ringkøbing, Hind, Hee, Hvingel, , Et Hus, 21, FT-1870
> Søren Christian Madsen, 23, Ugift, Logerende, Biskolelærer, Lomborg
> sogn, Ringkøbing amt

Jeg har den tælling liggende i bunken over "uopklaret sager" Jeg har set i
mine papir, at han skulle være Møller.

> Ringkøbing, Skodborg, Lomborg, Lomborg, , Hedegaard, en gård, 30,
> FT-1850
> Mads Nielsen, 28, Gift, , Husfader og gårdmand,
> Karen Pedersdatter, 43, Gift, , Hans kone,

Hvis det stemmer, så uha da en familie man har. Han er åbenbart blevet
forført da han var 16 år
og hun 31 år.

Kan det tænkes, at børnene er fra hendes måske første ægteskab ? De har et
andet efternavn.