Hammond-solo
Fra : Kitty

Dato : 04-04-02 19:08

Jeg VIL lige spørge inden jeg selv prøver...
Er der nogen der kunne tænke sig,og kan lave en
hammondorgelsolo på et nummer jeg har planlagt?
Jeg tænker lidt i stil med Danny Federici,
blues-agtigt,og harmonisk.
Sangen tager udgangspunkt i Bb.
Akkorderne du skal spille til er:
Bb F Gm-Eb
Bb F Cm-Eb
Bb F Gm-Eb Cm Eb-F.

Hvis du er interesseret,kan du bare maile til mig privat.
Jeg bor i Viborg-området.

Man kan ikke sige mit udstyr er prangende.
Du kommer til at spille på et keyboard,med bender og modulation.
B3 efterligninger,ikke komplette men ok.
Sangen skal ikke bruges til noget kommercielt,bare hobbysjov.
Nærmere omstændigheder kan vi tale om.

Jaredead.

P.S. Er dette den rette gruppe for mit indslag?

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 04-04-02 21:44

Hvis jeg kunne spille hammond, så skulle jeg glædeligt give et forsøg, men
jeg tror sku du er bedre stillet uden. *G*

Måske er der nogle folk i dk.kultur.musik.produktion der kan hjælpe?

/Morten