Ericsson T65 og diverse software
Fra : Nick

Dato : 04-04-02 18:05

Findes der gratis software der bruges til do?

Jeg har hentet et par programmer på SE's side, men de kan kun kommunikere
med fonen hvis man køber en pissedyrt serielt kabel. Ingen forhandler jeg
har talt med kender til USB-kablet...

/Nick

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-04-02 19:51

"Nick" <nick@keller.nu> wrote in message

> Jeg har hentet et par programmer på SE's side, men de kan kun kommunikere
> med fonen hvis man køber en pissedyrt serielt kabel. Ingen forhandler jeg
> har talt med kender til USB-kablet...

Lidt sjovt,, jeg sad igår og kiggede efter det samme.... Der er svjv ikke
noget USB kabel... endnu... DU kan købe det "pissedyre" serialport kabel til
222 kr. hos www.tele2shop.dk

Fra : Martin Nielsen

Dato : 04-04-02 20:38

> [...]
> med fonen hvis man køber en pissedyrt serielt kabel. Ingen forhandler jeg

Er der ikke et kable med til den, så kalenderen kan synkroniseres med PCén??

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-04-02 21:07

"Martin Nielsen" <***m.nielsen@city.dk> wrote in message

> Er der ikke et kable med til den, så kalenderen kan synkroniseres med
PCén??

Skal du selv købe... Man kan vist også synkronisere over nettet, er dog ikke
sikker...

Men jeg synes man for rigtigt meget telefon for de 1000 kroner...

Fra : Nick

Dato : 06-04-02 17:03

> [...]
ikke
> sikker...
> Men jeg synes man for rigtigt meget telefon for de 1000 kroner...

Drenge, jeg har fundet USB-kablet hos en Sonofonforhandler, men det koster
kr. 550,- !!!

Jeg er ved at skaffe stikkene til Ericsson hjem i løs vægt, så laver vi sgu
selv et kabel.

Mail min hjemtil hvis du er interesseret, så deler vi omkostningerne. Jeg
skal ikke tjene noget på det i hvert fald, bare sørge for kabler til folket
når nu Ericsson forlanger et kvart landsted for dem...

/Nick

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-02 17:31

Nick wrote:

> Drenge, jeg har fundet USB-kablet hos en Sonofonforhandler, men det
> koster kr. 550,- !!!

Er du sikker på, at de ikke har taget fejl. Jeg synes kun jeg kan finde
kabler til USB til Sony´s telefoner...

Fra : Nick

Dato : 06-04-02 21:52

> Er du sikker på, at de ikke har taget fejl. Jeg synes kun jeg kan finde
> kabler til USB til Sony´s telefoner...

Ja, men det er jo også ligemeget, for der er 2 tirsdage i en uge, før jeg
betaler 550,- penge for et USB kabel.

Nix, jeg laver et datakabel til T65eren selv. Og skriger af grin hele vejen
ned til banken...

/Nick

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-02 22:10

"Nick" <nicklas_keller@hotmail.com> wrote in message

> Nix, jeg laver et datakabel til T65eren selv. Og skriger af grin hele
vejen
> ned til banken...

Men hvis der overhovedet ikke er lavet et orginalt T65 datakabel til USB,
kan man vel ikke helt sammensætte et USB kabel selv, og være sikker på at
det virker?

Fra : Nick

Dato : 06-04-02 22:20

> [...]
> kan man vel ikke helt sammensætte et USB kabel selv, og være sikker på at

Det originale SE USB-kabel hedder DCI-10 og er beskrevet på T65erens
datablad. Jeg sidder med svinet i hånden!

/Nick

Fra : Nick

Dato : 06-04-02 22:23

"Nick" <nicklas_keller@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det originale SE USB-kabel hedder DCI-10 og er beskrevet på T65erens
> datablad. Jeg sidder med svinet i hånden!

Tastefejl, det hedder DCU-10...

Det er ikke sådan når man har malerhjerne, men en fin ny væg i stuen...

/Nick

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-02 22:56

> Tastefejl, det hedder DCU-10...
>
> Det er ikke sådan når man har malerhjerne, men en fin ny væg i stuen...

Hehe,, hvis de passer til telefonen... Lav sku da et par stykker og sælg dem

En lille søg på tyske sider,, beviser at de kabel er skide dyrt... hele
80-99 euro