Prog til at inditificere ens pc
Fra : Pussyman

Dato : 04-04-02 17:40

Jeg ved godt at det nok er en forkert NG men here goes

Jeg søger et program der kan sige alt om hvad man har i ens pc. Altså med
cpu, ram hd osv.

Glæder mig til at hører fra jer (:

Fra : Devast8or

Dato : 04-04-02 18:02

SiSoft Sandra skulle være ret godt til den slags.

Devast8or

P.S. Prøv også at spørge i dk.edb.hardware, der må sidde nogle der kender
nogle gode programmer.

--
Spamfilter activated

Fra : Gerner

Dato : 04-04-02 18:39

On Thu, 4 Apr 2002 19:02:01 +0200, "Devast8or" <no@no.no> wrote:

>SiSoft Sandra skulle være ret godt til den slags.
>
>Devast8or
Autoriseret til at fodre troll ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : CB

Dato : 04-04-02 18:47

Hej

under xp

tryk start - kør - skriv "winmsd" (uden anførselstegn)

eller(s) gå i komandopromten og skriv "systeminfo"

cb

Fra : Gerner

Dato : 04-04-02 21:40

On Thu, 4 Apr 2002 19:47:23 +0200, "CB" <clausb@adslhome.dk> wrote:

>Hej
>
>under xp
>
>tryk start - kør - skriv "winmsd" (uden anførselstegn)
>
>eller(s) gå i komandopromten og skriv "systeminfo"
>
>cb

Endnu en der fodre troll.

Fra : Herold³

Dato : 05-04-02 08:32

> Endnu en der fodre troll.

Slå lige definitionen af en troll op før du kaster om dig med smarte udtryk
:P

Fra : Martin K

Dato : 04-04-02 19:03

Pussyman wrote:
> Jeg ved godt at det nok er en forkert NG men here goes
Det kan man vidst roligt sige! fut news:dk.edb.hardware

> Jeg søger et program der kan sige alt om hvad man har i ens pc. Altså
> med cpu, ram hd osv.
Dr. Hardware kan nok klare opgaven!

--
Martin K

Fra : Gerner

Dato : 04-04-02 21:40

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 05-04-02 15:19

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse

> Endnu en der fodre troll.

Geee, og det har du så præsteret at svare på foreløbigt tre svar til
Pussymans oprindelige post, nice!

Mvh. Jacob

Fra : Martin K

Dato : 06-04-02 10:53

Gerner wrote:

> Endnu en der fodre troll.

Hvad vil det her trolle haløj sige..?

--
Martin K

Fra : Henrik Dissing

Dato : 04-04-02 23:23

On Thu, 4 Apr 2002 18:39:47 +0200, Pussyman wrote:

>Jeg ved godt at det nok er en forkert NG men here goes

Hvis du godt ved det, hvorfor gør du det så? <suk!>

Henrik Dissing

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 05-04-02 18:07

http://www.drhardware.de