Nokia 8310 Vs. 6510
Fra : Michael Hansen

Dato : 04-04-02 16:53

Hej NG

Jeg har haft en nokia 8210 og har solgt den nu. Nu skal jeg så have en ny
telefon og enten skal det være en 8310 eller 6510. Jeg kan ikke finde de
store forskelle. Kan nogen fortælle mig dem? Evt. også funktioner o.s.v?
Håber der er nogen som kan hjælpe! TAK

Fra : Anders Berg

Dato : 04-04-02 16:57

"Michael Hansen" <mhansen@jyde.dk> wrote in message

> [...]
> telefon og enten skal det være en 8310 eller 6510. Jeg kan ikke finde de
> store forskelle. Kan nogen fortælle mig dem? Evt. også funktioner o.s.v?

Dette spørgsmål har næsten lige været stillet. Men af forskelle er
kalenderen (som er bedre på 6510), display farven, opbyning af menuen,
samt at man til 6510 selv skal købe headsettet ved siden af.

www.tele2shop.dk er det billigste sted at købe den uden abb. Koster
3225,- plus heafset til 134,- Ialt 3360 ca. En 8310 koster 3499,-

Har haft begge telefoner og har nu en 6510,- Synes helt klart at denne
er den fedeste da den er meget mere stilet, samt at den ikke er så
poppet. Men det er jo et spørgsmål om smag.

Håber du kan bruge det.

Mvh. Anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-04-02 17:46

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message

> www.tele2shop.dk er det billigste sted at købe den uden abb. Koster
> 3225,- plus heafset til 134,- Ialt 3360 ca. En 8310 koster 3499,-

Elgiganten har den til 2899,- da jeg var i butikken i Lørdags. Dog er det
med TDC abo

Men ellers ja, tele2shop.dk plejer at være godt billige... Selvom de ikke
har så meget ericsson tilbehør, som jeg skal bruge.

Fra : Jogge

Dato : 08-04-02 18:33

6510 har også Tegnebog forstår slet ikke hvordan jeg har kunne wappe rundt
uden det før i tiden det holder for hårdt, men kunne nu være fedt hvis
de gad at smide en email client i den også ligesom ericsson ørvørfv