MS Windows
briani 27239
Film hakker...
Fra : Mr_Smith

Dato : 04-04-02 16:05

Hej..
når jeg afspiller film hakker de voldsomt... det har ikke været så galt
tidligere.

Jeg kører Win XP på en Celeron 747 med 256 Mb Ram. Burde det ikke være nok
til at køre diverse Div-X film?

--
Smith

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-04-02 16:22

"Mr_Smith" scribbled:

> Hej..

Davs ...

> når jeg afspiller film hakker de voldsomt... det har ikke været så
> galt tidligere.

Har den samme film tidligere kørt fint?
Har du opgraderet/skiftet dit afspilleprogram (eller OS)?
Har du scannet for spyware/vira med AdAware og en virusscanner?
Har du for mange programmer kørende i baggrunden?
Har du skiftet HW?
Kører du filmen fra samme medie som før?

> Jeg kører Win XP på en Celeron 747 med 256 Mb Ram. Burde det ikke
> være nok til at køre diverse Div-X film?

Det burde være mere end rigeligt, for en Win98 maskine. Jeg ved ikke med
XP.

Som du kan se, så er der fejlmuligheder nok. Lidt mere information ville
hjælpe meget.

--
PeKaJe

Fra : Mr_Smith

Dato : 05-04-02 16:43

"Peter Jensen" <pekaje@hotmail.youmightwannaremovethis.com> wrote
> Har den samme film tidligere kørt fint?

Jep!

> Har du opgraderet/skiftet dit afspilleprogram (eller OS)?

Nope!

> Har du scannet for spyware/vira med AdAware og en virusscanner?

Gør jeg med det samme...

> Har du for mange programmer kørende i baggrunden?

Zonealarm, Antivirus, Icq og en e-mail checker...
> Har du skiftet HW?

Nope!

> Kører du filmen fra samme medie som før?

Jep!

Prøver at køre Ad-Aware igen og at lukke nogen af de åbne programmer i
systembakken... Thanks.

/smith

Fra : spokie

Dato : 04-04-02 16:37

Hvilket afspiller bruger du?

Fra : Mr_Smith

Dato : 05-04-02 16:44

"spokie" <bussemand@operamail.com> wrote
> Hvilket afspiller bruger du?

Mediaplayer.. har dog prøvet at åbne filmen i The Playa, men dette prgoram
går blot ned i forsøget.

/smith

Fra : Leony

Dato : 05-04-02 00:59

"Mr_Smith" <badass@no.net> skrev i en meddelelse

> når jeg afspiller film hakker de voldsomt... det har ikke været så galt
> tidligere.

Opdater dit codec.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Mr_Smith

Dato : 05-04-02 16:45

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote

> Opdater dit codec.

Kører med Divx 5, er det ikke det nyestE?

/smith

Fra : Leony

Dato : 06-04-02 15:04

> Kører med Divx 5, er det ikke det nyestE?

Jep, det er bare tit at folk ikke tænker på at der er kommet noget nyere.
Måske du skulle prøve at installere det igen.