GYBE! eller hype?
Fra : Jacob

Dato : 04-04-02 15:40

Hejsa

Er der andre herinde der (ligesom mig) er faldet fuldstændig for godspeed
you black emperor!?
Jeg må i hvert fald indrømme at det er noget at det mest interessante musik
jeg længe har hørt; og ja det er jo ikke kun musikken, det er alt, Art-work,
koncept osv. Som om de søger et udtryk der er gennemført autentisk!
Hmm...nå, men det jeg vil frem til er at jeg skal ind på Voxhall i Århus og
høre netop GYBE! i morgen (fredag), så det ville være rimelig cool at høre
om der er nogen herinde der skal i Vega i aften for at høre dem, og om der
måske er nogen der skal på Voxhall i morgen.
Kom med jeres meninger om GYBE!, hypen osv. Jeg er spændt på at høre hvad
folk tænker

---Jacob---

Fra : Torben Larsen

Dato : 04-04-02 19:07

"Jacob" <oxygen@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> måske er nogen der skal på Voxhall i morgen.
> Kom med jeres meninger om GYBE!, hypen osv. Jeg er spændt på at høre hvad

De er for fede - har set dem på Roskilde for nogle år siden, det var stort
!!! Men hypet ??? Er der andre end os 2, der har plader med dem ?? Og nej,
jeg skal desværre ikke i Vega og se dem *ØV*

--
Torben

http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Jens Laursen

Dato : 04-04-02 20:09

"Torben Larsen" <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De er for fede - har set dem på Roskilde for nogle år siden, det var stort
> !!! Men hypet ??? Er der andre end os 2, der har plader med dem ?? Og nej,
> jeg skal desværre ikke i Vega og se dem *ØV*

Det er nu ikke mit indtryk at de er så ukendte. Om de ligefrem har været
hyped ved jeg nu heller ikke, men de er der da ihvertfald et band der kan
levere varen hvis det forholder sig sådan (jeg forbinder normalt hype med
promovering af bands der i realiteten ikke har noget at byde på) - for GYBE
er da ret fedt. Desværre kommer jeg ikke på voxhall i morgen, når der skal
prioriteres skal noget jo ofres. Men jeg håber da der kommer en lille
rapport her i ng omkring koncerten?

/Jens

Fra : nikolaj borg

Dato : 04-04-02 20:33

"Jens Laursen" <jflaursen@hotmail.com> wrote in message
> Desværre kommer jeg ikke på voxhall i morgen, når der skal
> prioriteres skal noget jo ofres. Men jeg håber da der kommer en lille
> rapport her i ng omkring koncerten?

....så må man jo se, om rapporterne fra aftenens koncert er så positive, at
man alligevel får bevæget sig ned på Voxhall.

/Nikolaj

Fra : sune vuorela

Dato : 04-04-02 22:05

On Thu, 4 Apr 2002 20:07:20 +0200, "Torben Larsen"
<turbonegro@[REMOVE]hotmail.com> wrote:

>De er for fede - har set dem på Roskilde for nogle år siden, det var stort
>!!! Men hypet ??? Er der andre end os 2, der har plader med dem ?? Og nej,
>jeg skal desværre ikke i Vega og se dem *ØV*

Min lillebror - og en af mine venner har cd'er med dem... jeg ville
gerne havwe set dem i vega - men udsolgt

--
Sune