Tema fra Kvit eller dobbelt???
Fra : Brage

Dato : 04-04-02 15:33

Det piner mig, at jeg ikke kender navnet på temasangen fra Kvit eller
dobbelt. Er der nogen der kan hjælpe mig?1re
grønlig,

http://www.kandu.dk/

Fra : Aston Villadsen

Dato : 04-04-02 15:57

On Thu, 04 Apr 2002 14:32:52 GMT, "Brage" <Brage.news@kandu.dk> wrote:

>Det piner mig, at jeg ikke kender navnet på temasangen fra Kvit eller
>dobbelt. Er der nogen der kan hjælpe mig?1re
>grønlig,

Jeg mener bestemt at det hedder Popcorn og er lavet af nogle der
kaldte sig "Hot Butter"

Fra : [3320] Jacob

Dato : 04-04-02 20:15

"Aston Villadsen" <aston@villadsen.com> skrev i en meddelelse

> Jeg mener bestemt at det hedder Popcorn og er lavet af nogle der
> kaldte sig "Hot Butter"

Det bekræfter jeg hermed!

Mvh Jacob

Fra : Mads Lund

Dato : 05-04-02 10:54

"[3320] Jacob" <jacob-x@dk2net.dk> wrote in message

> "Aston Villadsen" <aston@villadsen.com> skrev i en meddelelse

> Det bekræfter jeg hermed!

Det gør jeg også!
Vær så god, næste.
....det kunne godt gå hen og blive en lang tråd, detteher... :)

--
Mads Lund
http://www.madslund.dk/

Fra : John K

Dato : 05-04-02 16:09

> Det gør jeg også!
> Vær så god, næste.
> ...det kunne godt gå hen og blive en lang tråd, detteher... :)

Jeps - men jeg vil da også lige bekræfte at det ovenstående har skrevet er
korrekt

Mvh

John K

Fra : Christian Paulsen

Dato : 05-04-02 18:15

Hallo!

Gider I evt. stoppe "at bekræfte at dette er korrekt"-svarene. Jeg tror, at
manden har fået sit svar. Gør I ikke?

/christian p

Fra : Enzo

Dato : 05-04-02 18:28

"Christian Paulsen" <CP@comhjem.dk> wrote in message
> Hallo!
>
> Gider I evt. stoppe "at bekræfte at dette er korrekt"-svarene. Jeg tror,
> [...]

Jeg kan bekræfte, at manden har fået sit svar.

Fra : Christian Paulsen

Dato : 05-04-02 18:53

Jeg kan bekræ....AARRRGGHHHH!!!!!

/cp

Fra : John K

Dato : 05-04-02 23:34

> Jeg kan bekræ....AARRRGGHHHH!!!!!

Jeg kan hermed bekræfte at Christian Paulsen er træt af at vi bekræfter

Fra : Christian Paulsen

Dato : 06-04-02 08:57

> Jeg kan hermed bekræfte at Christian Paulsen er træt af at vi bekræfter

*G*

Det er en bekræftelse der vil noget. Men kunne vi ikke bekræfte at vi har
bekræftet at Brage har fået bekræftet sit svar?

/christian p

Fra : [3320] Jacob

Dato : 06-04-02 13:45

"Christian Paulsen" <CP@comhjem.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en bekræftelse der vil noget. Men kunne vi ikke bekræfte at vi har
> bekræftet at Brage har fået bekræftet sit svar?

Det kan hermed bekræftes...!

God weekend,
Mvh Jacob.

Fra : Invisible Man

Dato : 05-04-02 20:25

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeps - men jeg vil da også lige bekræfte at det ovenstående har skrevet er
> korrekt
>

> Mvh
>
> John K

Det er sgu da en klassiker!! Jeg mener at selveste Jean Michel Jarre også har
lavet en indspilning af den - men jeg er ikke helt sikker... den er ihvertfald
blevet indspillet i mange forskellige versioner af mange forskellige
kunstnere...

og så lidt nørdet: var det ikke også en af de første rigtig kendte sange, der
blev lavet på en Moog??

i.m.