Logo Manager - message centre ?
Fra : Morten Larsen

Dato : 04-04-02 14:43

Hej

Hvis jeg vil sende et logo via Logomanager til en tlf.
skal jeg skrive et nummer i "message centre" Der er et
nummer angivet 4518287000, er det altid deafault nummer,
eller kan det variere ?

Det virker umidelbart nu, men hvad er det for et nummer ?

Hvordan med betaling af sådan en sag, den sender vel via
min mobil, er det så taksten for en billedbesked der betales for ?

Morten

---

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 04-04-02 15:23

Hej Morten!

Når man trykker på knappe "default" finder programmet det nummer din telefon
bruger.

Nummeret er til den beskedcentral din udbyder har. Alle udbydere har
forskellige numre.

Hvis du går ind i indstillingerne for SMS på din telefon kan du også finde
nummeret der et sted. - Grunden til at telefonen kender det er, at det er
indkodet på SIM-kortet!

Håber dette er svar nok!

Lasse

Fra : Morten Larsen

Dato : 04-04-02 22:06

> Håber dette er svar nok!
>
> Lasse

Tak for det, nu er jeg med på det med message centre.

Er der nogen der har styr på det med betaling af afsendte
feks. operatørlogoer til andre tlf. ?

Jeg har sendt til mig selv, for sjov (ja - jeg ved godt det er gratis
via kablet, men som en test) og det virker, men hvad koster'en ?

Morten

---

Fra : Nick Christensen

Dato : 04-04-02 22:22

> Jeg har sendt til mig selv, for sjov (ja - jeg ved godt det er gratis
> via kablet, men som en test) og det virker, men hvad koster'en ?

Alm. SMS takst.