Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Epson PhotoPC 3000Z
Fra : Hans Pedersen

Dato : 31-01-01 18:43

Hejsa!

Har nogen af jer erfaringer med Epson PhotoPC 3000Z, som kan fåes for
lige under 7000 kr.?

Hans Pedersen
...der drømmer om at TDC ville få den f... newsserver til at virke!
ICQ: 9178476

Fra : Klaus Madsen

Dato : 02-02-01 00:04

Jeg har nu haft "lillebroderen" Epson Photo PC 850 Z, i lidt over et år. Og
det er bare et kanon godt kamera. Det tager nogle fantastisk gode billeder.
Det er et kamera som især er godt til dem, der stiller lidt større krav til
selv at kunne lave nogle kreative indstillinger. Men er også supergodt i
fuldautomatisk mode.
Jeg kan især anbefale det til dem der plejer at bruge SLR kameraer
(spejlrefleks) da man stort set har de samme indstillingsmuligheder. Det
eneste jeg dog savner er muligheden for at kunne skifte objektiver.

Hvor har du set det til under 7.000 kr. ?

Mvh. Klaus
Den "Ultimative Virago side" www.virago-star.dk
Motorcykler kører bedst med gummiet nederst

Fra : Hans Pedersen

Dato : 02-02-01 23:33

On Fri, 2 Feb 2001 00:04:07 +0100, "Klaus Madsen"
<webmaster@virago-star.dk> wrote:

>Hvor har du set det til under 7.000 kr. ?

Det har jeg lige præcis her:
http://www.kamerahuset.dk/
Prisen har jeg fra http://www.edbpriser.dk

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Klaus Madsen

Dato : 03-02-01 18:17

> Det har jeg lige præcis her:
> http://www.kamerahuset.dk/
> Prisen har jeg fra http://www.edbpriser.dk

Jeg kan alså ikke finde det på deres hjemmeside ?

Klaus

Fra : Hans Pedersen

Dato : 03-02-01 19:23

On Sat, 3 Feb 2001 18:16:53 +0100, "Klaus Madsen"
<webmaster@virago-star.dk> wrote:

>Jeg kan alså ikke finde det på deres hjemmeside ?

Nej, men på edbpriser er deres pris.
And oh yes, it will be mine!

--
Hans Pedersen