Radeon 8500 problem ?
Fra : Rune Manscher

Dato : 04-04-02 13:45

Selv om jeg gætter på, at følgende er et gf-problem, så er chancen nok
større for et fornuftigt svar her. Ellers er Knud Gert Ellentoft sikkert
klar med den rigtige gruppe. Men here goes:

Spil som MOHAA og RTCW er en anelse tågede, dvs. lange afstande kommer til
at se tågede ud (fx. pladsen i Assault-banen i RTCW set fra tårnet). Desuden
synes jeg, at mod-/medspillerne ser lysegrå ud, hvor de burde have set sorte
(eller i hvert fald mørke) ud.

Jeg har prøvet at justere lys og gamma, det gør ingen forskel. Jeg har
prøvet en tft- og en crt-skræm, ingen forskel. Jeg lagde ikke mærke til
noget lignede på mit gamle nvidia-kort. Jeg har skiftet driver uden forskel
i resultatet.

Der er masser af ting at justere på kortet, men jeg har ikke rigtig nogen
anelse om, hvad der skulle kunne gøre denne forskel.

Er det et problem med Q3A-enginen og Radeon, eller hur ??

*Rune

Fra : Sadat

Dato : 04-04-02 21:55

Rune Manscher wrote:

Hvilke drivere kører du med?

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- What would you do if it was you?

Fra : Rune Manscher

Dato : 05-04-02 08:02

"Sadat" <sadat@mail.dk> wrote in message
> Rune Manscher wrote:
>
> Hvilke drivere kører du med?

5.13.1.6043 - revisionsnummeret er lige med den seneste betadriver fra Ati,
men det her er den seneste officielle fra producenten (PowerColor).

*Rune

Fra : Lars Varming

Dato : 05-04-02 16:26

Hvis du kører med WinXP er 6052 den nyeste - og faktisk også den bedste IMHO

Kan hentes på www.rage3d.com

Fra : Rune Manscher

Dato : 06-04-02 08:44

"Lars Varming" <lars@varming.org> wrote in message
> Hvis du kører med WinXP er 6052 den nyeste - og faktisk også den bedste
IMHO

> Kan hentes på www.rage3d.com

Jeg kører 2k, og bruger som sagt de nyeste drivere (som jeg har kunnet
finde).

*Rune