Paint shop pro.
Fra : Kristian

Dato : 04-04-02 13:51

Kan ikke finde en gruppe til det så jeg spørger her.

Jeg har et billede i mange farver, den skal jeg have til at være grønlig,
ved det er en funktion der gør det man kan ikke huske hvilken

Fra : jopa

Dato : 04-04-02 14:00

"Kristian" skrev bla.
> Jeg har et billede i mange farver, den skal jeg have til at være grønlig,
> ved det er en funktion der gør det man kan ikke huske hvilken

Prøv her :

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Flemming Andreasen

Dato : 05-04-02 10:00

jopa wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> "Kristian" skrev bla.
>
> Prøv her :
>
> --
> jopa
> www.jp-web.dk

Det er meget simpelt, gør som følgende (dette er for PSP 7.02 men virker
sikkert også på tidligere versioner): I menuen "Colours" vælg "Adjust" og
derefter "Colour Balance...". I "Colour Balance"-menuvinduet kan du justere
farvebalancen, sæt "Cyan-Red" og "Yellow-Blue" = 0, og juster "Mageta-Green"
til det ønsket nivue.

mvh
Flemming Andreasen

--