/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Siemens ME45 slukker når kalender aktivere~
Fra : Andrew Engels Rump (~


Dato : 04-04-02 13:19

Min Siemens ME45 mobilos siger pludselig "Brrrrr" og sluk derefter
brat med det samme (uden at "koble sig af nettet" hos Sonofon),
når jeg aktivere kalenderen. Det startede den 1. april!

Er der andre der oplever det samme?

PS: Jeg har prøvet at tage SIM-kortet ud, men det hjalp ikke!

Andrew
--
*** The opinions expressed are not necessarily those of my employer. ***
* Software Engineer Andrew Engels Rump * BLIK og ROERarbejderforbundet *
* Immerkaer 42, 2650 Hvidovre * Tlf: +45 3638 3638, Fax: +45 3638 3639 *
Home: N55°41'38.9" E12°29'08.6" (WGS 84) Work: N55°39'50.9" E12°27'47.4"
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk WWW http://www.rump.dk/homepage/andrew/

 
 
Hans-Jacob Møgelmose (04-04-2002)
Kommentar
Fra : Hans-Jacob Møgelmose


Dato : 04-04-02 14:47


> Min Siemens ME45 mobilos siger pludselig "Brrrrr" og sluk derefter
> brat med det samme
Min C45 gør det samme men det er bla. når jeg modtager en besked eller
opkald på samme tid med at jeg trykker på Menu tasten...
Jeg behøver heller ikke at skulle modtage noget bare et tryk på Menu Tasten
er nok........
Måske en fejl i Siemens' Hardware el. Software men jeg får min tilbage om
ikke ret lang tid så der må jeg se om det forsvinder... (den er til rep.
pga. løs vibrator...)



--
Mvh.
Hans-Jacob



**TRADS** (04-04-2002)
Kommentar
Fra : **TRADS**


Dato : 04-04-02 18:35

Opdater Softwaren og alt funger ..ok

"Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump)" <newandrew@rump.dk> skrev i
en meddelelse news:Xns91E690EA1DF26newandrewrumpdk@212.242.40.196...
> Min Siemens ME45 mobilos siger pludselig "Brrrrr" og sluk derefter
> brat med det samme (uden at "koble sig af nettet" hos Sonofon),
> når jeg aktivere kalenderen. Det startede den 1. april!
>
> Er der andre der oplever det samme?
>
> PS: Jeg har prøvet at tage SIM-kortet ud, men det hjalp ikke!
>
> Andrew
> --
> *** The opinions expressed are not necessarily those of my employer. ***
> * Software Engineer Andrew Engels Rump * BLIK og ROERarbejderforbundet *
> * Immerkaer 42, 2650 Hvidovre * Tlf: +45 3638 3638, Fax: +45 3638 3639 *
> Home: N55°41'38.9" E12°29'08.6" (WGS 84) Work: N55°39'50.9" E12°27'47.4"
> E-mail: mailto:newandrew@rump.dk WWW http://www.rump.dk/homepage/andrew/



poulv (17-12-2002)
Kommentar
Fra : poulv


Dato : 17-12-02 16:45

Hej Alle

Dette er en velkendt SW bug, Download ny SW og det er løst.

P.

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


poulv (17-12-2002)
Kommentar
Fra : poulv


Dato : 17-12-02 16:45

Hej Alle

Dette er en velkendt SW bug, Download ny SW og det er løst.

P.

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408912
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste