update: amme søges, lidt langt.
Fra : SANNI TRUEDSSON

Dato : 04-04-02 09:45

Ja så er vi ude i endnu et følelsesmæssigt uvejr.
Killingerne som Ofelia fik forleden, og skulle være adoptivmor for, er ikke
mere. Snøft.:((((
Lillepigen døde allerede samme aften og ligger begravet i Dortes have. Begge
drengene blev accepteret,med det samme og puttede sig ind til deres nye mor.
I går trivedes de fra morgenstunden, men sidst på aftenen, begyndte den ene
at have lidt slim om mundvigene og virkede lidt opgivende. Jeg, og resten af
familien, prøvede alt hvad vi kunne, for at lindre, men i morges da jeg
vågnede, var Ofelia meget kaldende og da jeg kiggede til killingerne, som
stod ved sengen, opdagede jeg at begge drengene var døde. Snøft, snøft.
Ofelia går rundt og kalder hele tiden, selvom hun har sin egen killing
endnu. Hun var jo så glad for de små pus.
Dorte og jeg er enige om at vi har gjort hvad vi kunne for killingerne, men
de havde fået en meget barsk start på livet, ved at miste deres mor,
allerede ved fødslen.
Det er en trøst at tænke på, at de vil vente for enden af regnbuebroen,
selvom det er svært at forholde sig følelsesmæssigt til, at de ikke skulle
nå at blive så gamle. Det havde alt andet været meget mere svært, at skulle
sige farvel, hvis de havde været ældre og vi havde lært dem at kende, så når
det nu skulle være sådan her, er det bedst at de bliver taget fra os, så
unge.

Tak til jer der gider at læse dette, selvom I måske synes at jeg er fjollet
at sørge over sådan et par killinger, men det gør jeg nu alligevel.

Fra : AEK

Dato : 04-04-02 13:30

Hejsa !

Det gør mig MEGET ondt at høre - MEN I gjorde , hvad I kunne.

Tanker fra
Anya.

Fra : SANNI TRUEDSSON

Dato : 04-04-02 16:37

Kære NG

TAK for de mange trøstende ord. Det luner i en svær tid.
Ofelia har nu adopteret en af vores voksne katte, så mon ikke hun får dækket
sit savn ad den vej??
Hjertet på rette sted. Ja dyrene har ikke valgt os, men vi har valgt dem og
må derfor være gode ved dem, den tid vi har dem.
Jeg bliver så ked af det, når jeg hører om mennesker som ikke behandler dyr
ordentligt og med respekt.
Jeg er sikker på, at når jeg går ad regnbuebroen, vil der være et stort
følge, nemlig alle mine dyr, som forhåbentligt vil huske mig, hvadenten
deres tid her på jorden var kort eller lang.

Sanni og Ofelia.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 04-04-02 13:30

"SANNI TRUEDSSON" <pythagoras@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Tak til jer der gider at læse dette, selvom I måske synes at jeg er
fjollet
> at sørge over sådan et par killinger, men det gør jeg nu alligevel.

Du er da bestemt ikke fjollet .. de små nus har ikke levet deres korte
liv forgæves når de bliver husket .. og det man sørger over husker man
også .. Det at du sørger over de små nus, viser at du har hjertet og
følelserne placeret de rigtig sted ..

Trøstekram fra Ami

Fra : Morten Skjershede

Dato : 04-04-02 13:35

Kære Sanni og ikke mindst Dorthe
Vi føler dybt med jer. Det er absolut ikke fjollet.
Vi ved at der har været gjort alt, hvad det står i "menneskelig" magt..og
mere kan ikke gøres.
Vi var klar over da Dorthe kørte videre herfra til næste "ammeforsøg" at den
lille pige var meget svag, men håbede dog, specielt for hende.
Dorthe skrev på mail at hun ikke klarede den..og nu også de to andre, det
berører os dybt.
Det er godt at vide at de nu er ved enden af "Regnbuebroen"...og
rigtigt...når det nu skulle være..måske godt at det skete nu.
Vi håber Ofelia også kommer over det..trods alt.

Trøstende knus og hilsner
Morten & Ulrich
samt trøste miau fra Kiba & Grazilia
http://www.dk-yeoman.dk

Fra : Line Wolff

Dato : 04-04-02 14:01

Jeg føler med jer og især for Ofelia der jo slet ikke kan forstå hvor de små
er henne - selvom hun ikke kendte dem særlig længe. Hvor er det trist
men I gjorde hvad der stod i jeres magt.

mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-04-02 15:30

"SANNI TRUEDSSON" <pythagoras@get2net.dk> writes:

> Tak til jer der gider at læse dette, selvom I måske synes at jeg er fjollet
> at sørge over sådan et par killinger, men det gør jeg nu alligevel.

Nåeh tragisk snøft..:::0

Et stort trøstespinbrum er på vej fra Melissa..

Og nej det er ikke fjollet at sørge over de små ejheller de store og
hvor jeg så bare så glad for at vi har et sted, hvor man bliver
forstået af ligesindede

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 04-04-02 17:44

> Tak til jer der gider at læse dette, selvom I måske synes at jeg er
fjollet
> at sørge over sådan et par killinger, men det gør jeg nu alligevel.

Jeg synes slet ikke du er fjollet... Nej jeg sidder her og bliver helt
ked!... Øv hvor er det træls at det ikke gik som håbet...

Jeg håber at i alle kommer oven på igen snart også ofelia.

Mange hilsner
Mette

Fra : Kate

Dato : 04-04-02 21:03

Sanni,

Jeg kan jo kun gentage de andre. Nej, du er ikke fjollet, jeg synes
også at det er sørgeligt at de alle skulle dø. Dog synes jeg at i
sidder tilbage med viden om at i gjorde alt der stod i jeres magt for
at killingerne skulle få en chance, hvilket jeg ville kunne trøste mig
lidt ved hvis det var mine katte.
Men *snøft* det er sørgeligt.

Kate

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-04-02 00:20

d. 04/04/02 10:45 skrev SANNI TRUEDSSON på pythagoras@get2net.dk i artiklen
QtUq8.26$0g4.970@news.get2net.dk:

Hej Sanni

Årh, hvor det gør mig ondt at høre! Jeg krydsede ellers fingre for de små.
Og nej, du er bestemt ikke fjollet - jeg er også helt ked - og jeg har ikke
engang mødt dem, men jeg sendte dem mange tanker...
Nus den lille Ofelia fra mig.

--
Mange hilsner fra Ann R
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/

Fra : Trine Piltoft

Dato : 05-04-02 19:10

Nej hvor trist :0(
Først en død mormis, og så de små stakkels børn bagefter - det er
simpelthen til at tude over :0(

En lille trøst for jer, er da at I og Ofelia gjorde jeres bedste for at
de små skulle få chancen for at vokse op - desværre går naturen jo
nogengange sine egne veje, og ikke nødvendigvis i den retnng vi
ønsker........

Mvh. Trine
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Birgitte

Dato : 05-04-02 22:33

Ihh hvor jeg føler me dig, det er så sørgeligt, at miste uanset om man har
kendt killingerne kort eller lang tid.
Var selv ude for samme oplevelse både i maj og oktober 2001 af samme
missemor.
Hun fødte 1 uge for tidlig begge gange, og man kæmper som en gal, selvom man
godt inderst inde ved, at chancerne er micro små.
Jeg bliver aldrig god til at sige farvel, og jeg har også svært ved at
indse, hvornår det er nytteløst at fortsætte,- tak for det, ellers var det
nok på tide at stoppe med at opdrætte.
Det værste er hunkattens kalden dagene derpå, de små våde øjne der spørgende
fortæller en' at noget er galt, men at man står 100 % magtesløs.
Jeg føler for dig og Ofelia.
Mange varme missetanker fra Birgitte....som nok kæmper en anden gang hvis
der skulle være brug for det.
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust