Oscar fortæller....
Fra : AEK

Dato : 04-04-02 12:51

Hey Girls !

Sidste nyt fra min " onde " familie :

Der blev taget billeder sidste weekend - fint.
Bortset fra, at der kun er 2 af mig, og de er ens...hmpf. Pigerne er der
masser af. Mor påstår, at det er fordi, at jeg er så mørk og derfor svær at
tage billeder af. Undskyldninger er der nok af....

Vi må IKKE være på bordene - dog kan ingen af os stå for altanbordet - hvor
vi kan nyde udsigten ud over haven.
Vi er nu nået til en fælles løsning. Mor har sat en lille fin papkasse på
bordet, der kan vi så hygge. OG det gør vi...hi hi
Jeg mener, at jeg nu er : Kong Oscar af bordet !

Min " mormor " er bange for katte. Det var min mooooaaar også en gang. MEN
min mormor , efter at have mødt mig mange gange, er nu blevet helt pjattet
med mig. Jeg er hendes yndling - fin titel.....uhmmm.
Når mor brokker sig over, at jeg laver ballade ell. er kronisk sulten -
holder min mormor ALTID med mig.
Hun siger så : Oscar , han er nu sådan en sød kat.
Altså , jeg har dametække - charmen, I ved.....
MEN min mor & far tager dårlige billeder af mig.....hmpf.

Min mor har fundet på noget nyt. Vores legesager flyder altid over det
hele. Vi har nu fået en picnickurv, der bliver alle tingene puttet op.
Når vi vil lege, daffer vi blot over og henter det selv - ret smart , og vi
forstod hurtigt, hvad det gik ud på !
Selv JEG, som ikke har opfundet den dybe tallerken, i følge mor & far.
Blot en ulempe : Når Tilde vil blunde lidt, så ligger hun sig i kurven - så
må vi lige puffe til hende, så vi kan få noget at hygge med.

Jeg er ret pjattet med at komme i kælderen. Mine forældre åbner døren, jeg
daffer ud ( Uden sele - Jow jow ! )og de følger efter.
Så går turen ned af trapperne og i kælderen. OG jeg ELSKER denne tur. Det
bedste , jeg ved.
Tøsen kommer i stedet udenfor, i sele.

Nå , men jeg synes, at det godt nok her hjemme. Efter mit sidste nødråb, kom
der et par piller ekstra i skålen.....uhmmm.
Mor er dog sometider lidt " træt af " , at jeg er sådan et hængetræ - Kan
jeg måske gøre for, at jeg ELSKER at ligge i hendes arme ?
Nææææ, vel....

Kan I alle have en god dag. Nu vil jeg lige tage min mor med på en tur i
kælderen ! Sådan er jeg nemlig - tager pænt min mor med.....

Hilsen
Don Oscar.

P.S. Skal hilse fra Tøserne.

---------------
Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 04-04-02 18:06

Oscar..

Har du haft en god tur i kælderen? Øv.. jeg har ikke nogen kælder jeg kan
luske ned i.... Jeg bor nemlig på 2. sal og har heller ikke nogen have..
Men det gør nu heller ikke så meget.. For selv om jeg havde en kælder er jeg
ikke sikker på at jeg turde gå der ned Uhh... sådan et stort mørks rum,
med underlige lyde.
Nogle gange når jeg leger med min mor så laver hun også underlige lyde eller
underlige ansigter... Og så skynder jeg mig om bag sofaen.. Johh.. der er
man nu engang i sikkerhed!

Men det er nu svært når man er lige så nysgerrig som jeg er!

Jeg elsker at lege med vandet i badekaret. Især hvis der er bobler i. Og
selv om vandet smager af sæbe, ja, så kan det godt drikkes alligevel.. det
skulle du prøve! det er noget bedre end det vand mor hælder op til mig i min
vandskål.

Nyder du ikke bare sommeren helt vildt! Jeg synes det er enorm dejligt at
solen står så tidligt op nu! Ja. nu kan jeg rigtig få alle hevet ud af
sengen kl. 6.00 Det var lidt svært i vinterhalvåret for der var der jo ret
mørkt. Men nu skal jeg bare kalde i 10 minutter (nogle gange mindre) og så
står mor op..

Ellers synes jeg også det er ret sjovt at drille mor.... Jeg sætter mig nede
på gulvet... Miauver rigtig jammerligt og kigger op på hende... Når hun så
tager mig op.. *G* så hopper jeg væk!!! *G*

Og her i huset er det mig og kun mig der bestemmer hvilke døre der skal
lukkes!!! Lukker mor en dør.. Så sætter jeg mig udenfor og miauver.. bliver
døren ikke åbnet? *G* He he.. så begynder jeg at kravle op af den på
træpindende i mellem runderne på døren... Og så er det helt sikkert at døren
bliver åbnet!!! Mor vil nemlig ikke have at jeg laver mærker i døren....

Oscar.. jeg håber at du kan bruge nogle af mine tips.. og sørg nu for at
nyde sommeren... hvis jeg kommer forbi så vil jeg gerne lige låne din
papkasse.. jeg har jo som sagt ikke selv en have jeg kan kigge ud over! *S*

Mange hilsner
Cæsar (og Mette som sidder og kigger helt uforstående på mig!)

--
\!/
(@ @)

Fra : AEK

Dato : 04-04-02 19:20

Hey Cæsar !

Øj, hvor er du forkælet. Du får åbnet døre, når du hyler.
Det gjorde jeg også som bette - med det resultat, at døren blev åbnet - og
så fik jeg vand lige i snotten af min far !
Det var altid sovevær. døren, jeg " bankede " på, når de ville sove.
Da jeg mente, at jeg var vasket tilstrækkeligt mange gange af min far,
valgte jeg at stoppe....fnyyyys.

Da Tilde ankom, startede hun på akkurat det samme : hyle/ banke på døren,
når de gik i seng. Jeg sad og fnisede bagved , vidste jo godt, hvad der
ventede frk.en - og jow , hun fik også vand lige i snotteren.
Det hørte hurtigt op.....

Cæsar, du skal altså ikke være bange for kældre. Det er drønhyggeligt at gå
der med sin mor. Vi bor også på 2.sal. Turen ned ad trapperne er rigtig
sjovt.
Og så uden sele - uhmmm, skøøøønt.

Prøv lige at smid dig om på ryggen, og få din moaaaaar til at lave prutlyde
på din mave - det er bare såååå cool !
Og du må meget gerne låne min papakasse, hvis du kigger forbi. Den er sej.
Får lige min far til at tage et digi. billede i weekenden - så kan du se mig
: Kong Oscar af bordet......Yeps.

Vil nu lige tage mig en lur i radiatorsengen - man er jo ikke helt ung
længere( 2 år ), selvom man har masser af charme ....fniiiiz'

Hygge

/Don Oscar

Fra : Kate

Dato : 06-04-02 19:08

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> wrote in

> [...]
> lyde eller underlige ansigter... Og så skynder jeg mig om bag
> sofaen.. Johh.. der er man nu engang i sikkerhed!

Uuhh, sådan en har vi. Jeg elsker at kommer derned. Altså lige når man
kommer ned af trappen så er der et rum, som før var meget spændende for
der stod mange ting så man rigtigt kunne kravle ind og undersøge, men
nu er det væk, også i næste rum er det sjove væk, men når man lige
komme forbi de store brummende tingester, som vores mennesker siger
skal være der (noget med at ellers kan vi ikke holde varmen eller få
rent sengetøj på, nå!), så er der et rigtigt mørkt rum hvor mennesker
ikke kommer og der er spændende, selvom man skal anstrenge sine øjne
derinde. Den største fordel er at mennesket ikke kommer herind for der
er jo edderkopper, mums. Sådan en kælder skulle du få dig, Cæsar.

> Jeg elsker at lege med vandet i badekaret.

Adwr, man risikerer jo at blive våd, føj. Vi har nu ikke badekar, men
bruser og den sprøjter heldigvis kun inde bag ruderne.

> Nyder du ikke bare sommeren helt vildt!

Jo, men ikke for at mit mennesker skal stå op, men jeg behøver ikke
ligge i sengen for at holde varmen, nu kan jeg ligge i vinduet, uhmmm.
så kan Sofie beholde sengen for sig selv.

Johan.