Mænd der tænder på at erobre andre mænds k~
Fra : Per G\(ildhøj\)

Dato : 04-04-02 12:48

Hej Gruppe

Igennem tiderne har vi hanner jo kæmpet indbyrdes for at erobre flest mulige
parringsmodne hunner, - også fra hinanden.

Hvordan er det idag efter den tiltagende sexualbevidsthed?

Findes der mænd, der specielt tænder på at være sammen med andre mænds
koner?

Og i givet fald, havd tænder de på? Er det "erobringen" af en anden mands
ejendom, eller hvad?

Og hvad er det frækkeste for de mænd, at have hende for sig selv, eller at
manden kigger på?

Der findes jo mænd der tænder på det modsatte, at andre mænd "erobrer" deres
koner.

/Per

Fra : Henning

Dato : 04-04-02 13:03

Per G(ildhøj) wrote:
> Hej Gruppe

Hej

> Igennem tiderne har vi hanner jo kæmpet indbyrdes for at erobre flest
> mulige parringsmodne hunner, - også fra hinanden.

Ja

> Hvordan er det idag efter den tiltagende sexualbevidsthed?

Sikkert som altid.

> Findes der mænd, der specielt tænder på at være sammen med andre mænds
> koner?

Sikkert, så er de jo også fri for at forsørge evt, afkom.

> Og i givet fald, havd tænder de på? Er det "erobringen" af en anden
> mands ejendom, eller hvad?

Nogle gør vel, jeg er så optaget af kvinden, at jeg ikke skænkede
manden en tanke, da jeg exelerede "swinger-regi"

> Og hvad er det frækkeste for de mænd, at have hende for sig selv,
> eller at manden kigger på?

Bedøvende lige meget, kun kvinden jeg havde kontakt med
eksisterede, men et heppekor var da ikke i vejen

> Der findes jo mænd der tænder på det modsatte, at andre mænd
> "erobrer" deres koner.

Skænkede det ikke en tanke.

MVH
Henning
--
Klip det bort du ikke svare på
og svar under det du citere

Fra : Gudrun

Dato : 04-04-02 13:20

Uha... hvor spændende, når man nu leger med ekstra mænd i forvejen...

Glæder mig til bud på nedenstående...*S*

Gudrun

Fra : Henning

Dato : 04-04-02 14:32

Hej Gudrun

Giraffer

Gudrun wrote:
> Uha... hvor spændende, når man nu leger med ekstra mænd i forvejen...
>
> Glæder mig til bud på nedenstående...*S*

> [...]

Hvilket dyr har lang hals og er plettet?
--
Klip det bort der ikke svares på,
og svar under det der citeres

Fra : Per G\(ildhøj\)

Dato : 04-04-02 16:32

"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> wrote in message
> Uha... hvor spændende, når man nu leger med ekstra mænd i forvejen...
>
> Glæder mig til bud på nedenstående...*S*
>
> Gudrun

Hej Gudrun, og andre Qinder

Det vil da også være interessant at høre kvinders synspunkter omkring emnet.
Sig frem! Hvordan føles det når løvehanen kommer op i manden, og han gør jer
til genstand for sin erobringstogt?

Og hvordan har I det med mænd der kan lide at se deres
koner/kvinder/kærester sammen med andre mænd?

/Per

Fra : Puk

Dato : 05-04-02 16:03

"Per G(ildhøj)" <gildhoj@privat.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa Per

> [...]
omkring emnet.
> Sig frem! Hvordan føles det når løvehanen kommer op i manden,

Tænk sådan oplever jeg rigtig mange mænd, og jeg synes ikke det
er specielt fedt.
Jeg bryder mig ikke om at blive behandlet som en genstand der
bare skal scores for at se om han kan. Jeg vil attrås for mig og
ikke for at han kan tilfredsstille sit eget behov for at føle sig
som en scorekaj.

> Og hvordan har I det med mænd der kan lide at se deres
> koner/kvinder/kærester sammen med andre mænd?

Såfremt alle involverede parter er enige så ser jeg ikke noget
galt i det, omend jeg ikke forstår det.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Tomas O.

Dato : 06-04-02 00:28

Per G(ildhøj) skrev:

SNIP
> Og hvordan har I det med mænd der kan lide at se deres
> koner/kvinder/kærester sammen med andre mænd?

Det må være deres problem :) Jeg ville aldrig tolere at min kvinde
(hvis jeg havde en) gik i seng med andre. Kald mig gameldags, I
don't care

Hilsen
Tomas O.

Fra : Gudrun

Dato : 13-04-02 00:07

> [...]

emnet.
> Sig frem! Hvordan føles det når løvehanen kommer op i manden, og han gør

Tjaaa, det må bestemt komme an på hvordan han griber det an og der tror jeg
sørme vi kvinder er alt for forskellige til lige at give en opskrift...
Nogle kvinder vil sikkert hade det af et godt hjerte og med en god portion
feministisk fornuft tage afstand til at blive gjort til objekt mens andre,
som mig, ikke kan stå for charme, selvtillid og lækkert hår og derfor falder
fuldstændigt i svime, når en mand med disse egenskaber bestemmer sig for at
erobre mig...
Det er ikke sikkert jeg lader ham lykkes med forehavendet, men for pokker
hvor kan vi have det sjovt, så længe det står på...

> Og hvordan har I det med mænd der kan lide at se deres
> koner/kvinder/kærester sammen med andre mænd?

Ja, jeg har jo en af slagsen, så det burde jeg jo kunne forholde mig til.
Jeg har det da fint, ellers dyrkede jeg ikke den voksenleg der hedder at
være flere end lige 2 til at have sex...
Jeg tror i høj grad det handler om at kunne skelne mellem kærlighed og sex
og ikke have den overbevisning, at det altid hænger uløseligt sammen. Nogen
gange kan sex også godt være begær og lyster der bare mødes...
I det møde, er det vigtigt for mig, at jeg ved at min mand elsker mig og at
jeg elsker ham, så kærligheden til ham er altså alligevel essentiel for mig
(paradoks), når jeg skal lege på den facon og derfor også nødvendig, men
ikke som parameter for hvem jeg dyrker sex med, men mere som det forløsende
element, som gør jeg tør give slip og bare nyde... Jeg ved han er der til at
"passe på mig" ligesom jeg altid er der til at sikre at hans grænser ikke
brydes.

Min erfaring er, at man skal have tillid og kærlighed til hinanden, for at
slippe lysterne løs og det er sådan set ligegyldigt om det drejer sig om
afprøvning af det ene eller det andet indenfor det sexuelle univers!

Kort og fyndigt fra Gudrun en sen nattetime... jeg vender sikkert tilbage

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 05-04-02 21:16

On Thu, 4 Apr 2002 13:47:35 +0200, "Per G\(ildhøj\)"
<gildhoj@privat.dk> wrote:

>Hej Gruppe
>
>Igennem tiderne har vi hanner jo kæmpet indbyrdes for at erobre flest mulige
>parringsmodne hunner, - også fra hinanden.

Hmmm.... det ved jeg sgu om frugtbarheden....hos kvinden - gør at man
absolut på stedet må og skal oveveje om man skal få spredt sine gener
ved paring og undfangelse !
jeg har da som privat person mødt MANGE frugtmodne kvinder som - jeg
meget gerne ville være fri for at have samleje med - ja Pt kan jeg
faktisk kun forestille mig en jeg har lyst til at parre mig med !

i overstående fremgård det selvføligt også at det udelukker mine
bekendtse koner og kærster -
men jeg forstår godt hvad du mener og i mellem mine venner er det så
viseligt indretet at hvis man skulle få en sådan ide - jamen så for
det kosikvenser

1.) venskabet ryger
2.) Alle eller angiveligt de fleste andre venner vil falde fra
sidste men ikke mindst

3.) man vil få sig en koporlig røvfuld der ikke ville kunne opveje
værdien af samlejet - samt at alt hvad der ellers kan gå galt for den
pågældene i tilværlsen vil blive sat til at gå galt hvis lejlighede
byder sig de næste 20-30 år eller mere !

konklusion det kan ikke betale sig !

>Hvordan er det idag efter den tiltagende sexualbevidsthed?

Det ved jeg ikke hvad du mener med !

>Findes der mænd, der specielt tænder på at være sammen med andre mænds
>koner?

sikkert !

>Og i givet fald, havd tænder de på? Er det "erobringen" af en anden mands
>ejendom, eller hvad?

Det er jo klart - hvis man kan få sit lem ind i skeden på en anden
mands kvinde - så har man betrådt det helligst af det heligste i hans
liv forudsat han elsker kvinden - kan man slippe afsted med det ,
jamen så er man en dominerene han over den anden han !
hvis den anden han finder sig i fornedrigelsen !

>Og hvad er det frækkeste for de mænd, at have hende for sig selv, eller at
>manden kigger på?

ja hvis der var nogen der skulle bespringe kvinde min og jeg skulle se
på sp vil jeg
1.) ikke bryde mig om det
2.) være forsvarligt lænket da jeg ville gå på selv tyson for at
stoppe det !

>Der findes jo mænd der tænder på det modsatte, at andre mænd "erobrer" deres
>koner.

jeg troede egentligt det var :frigiditet -en (lat. frigiditas, af
frigidus kold) mangel på evne til at opnå seksuel tilfredsstillelse;
kønslig ufølsomhed

men der findes menesker der altså kun kan med andre ind derres
partner?
menjeg kan ikke huske hvad det heder !

ohh der har lieg været sådan en go skribent herinde - han ville ku
hwa fan var det ...her var han :David T. Metz

vil angiveligt ku komme med et godt og kompeten svar

Mv
Bo

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)