Lytte på port 80???
Fra : Thomas

Dato : 04-04-02 12:37

Hej Allesammen.
Jeg har et lille problem...
Når jeg vil lytte på port 80 (http) kan jeg ikke få lov, fordi den
allerede er i brug... Men jeg vil gerne lytte på den, for at finde ud af
hvor mange bytes der bliver overført.

Jeg kan desværre ikke bare lytte på com-porten, da jeg kører med LAN
(over netværkskort) og ikke modem...

Nogle forslag til hvordan jeg kan lytte på port 80???

Med Venlig Hilsen
Thomas

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 04-04-02 12:40

Det vil jeg vove den påstand, at du ikke kan.

Det kunne sikkert til gengæld laves som en platform-specifik løsning.
Hvis du har styr over det program der har port 80 kan du måske også lave
det ved at dekorere strømmene fra den socket det drejer sig om.

-dennis

Fra : Morten

Dato : 04-04-02 13:08

Thomas wrote:
> [...]
> (over netværkskort) og ikke modem...
>
> Nogle forslag til hvordan jeg kan lytte på port 80???

Sæt din webserver til at lytte på port 81 fex. Lav en
proxy der modtager data over port 80, logger det info du
nu skal bruge, og sender videre til port 81.

Du kan lade inspirere af http://www.it-c.dk/~morten/SimpleProxy.java
Hvis du piller lidt på de timeout's der er burde du
kunne bruge den umiddelbart.

Mvh Morten

Fra : Thomas

Dato : 10-04-02 14:59