meningsmåling (ingen skemaer! ;-)
Fra : Pia

Dato : 04-04-02 12:12

Dette virker måske lidt OT, men mit publikum er sådan nogen som jer, ikke
fotointeresserede:

Hvor stor må en fil være, hvis I skal downloade en film med min hund der
skaber sig fjollet? Han har en masse udenlandske "tanter" som gerne vil se
ham i aktion, så jeg planlægger at lægge dem på min webside men har lidt
problemer med at konvertere avi filerne til en tilfredsstillende mpeg, og
avi ligger mellem 400 KB og 1,2 MB.

:Pia

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-04-02 12:52

"Pia" <x@x.com> skrev i en meddelelse news:a8hcd3$7uk$1@sunsite.dk...
> [...]
> problemer med at konvertere avi filerne til en tilfredsstillende mpeg, og

Vi har 50 Mbit på arb. så jeg er klar !!!!

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Mari

Dato : 04-04-02 21:10

"Pia" <x@x.com> skrev i en meddelelse news:a8hcd3$7uk$1@sunsite.dk...
> Hvor stor må en fil være, hvis I skal downloade en film med min hund der
> skaber sig fjollet?

Prøv at se om din tolerance overskrides her:
http://www.nero-argento.dk/hvalpe2001-silva.htm
klik på hundehuset nederst.

Den fylder ca. 400 Mb og varer 17 sek.

Mh

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 04-04-02 21:17

> Prøv at se om din tolerance overskrides her:
> http://www.nero-argento.dk/hvalpe2001-silva.htm
> klik på hundehuset nederst.

Tænk det har jeg prøvet og fik at vide at jeg ikke kunne komme ind på
siden .. den kunne ikke findes .. men dejlige billeder har du i al
fald på din side ...

Godnathils fra Ami

Fra : John

Dato : 04-04-02 21:42

> Prøv at se om din tolerance overskrides her:
> http://www.nero-argento.dk/hvalpe2001-silva.htm
> klik på hundehuset nederst.
>
> Den fylder ca. 400 Mb og varer 17 sek.
>
> Mh

" The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed,
had its name changed, or is temporarily unavailable. "

Når man trykker på hundehuset, får man ovenstående fejl.

Jeg sidder på en Adsl 1 mbit linie, og vil gerne se den .

VH - Jhn.
www.nethundeguiden.dk
Den blå hund: www.nethundeguiden.dk/forum/philboard.asp

Fra : Mari

Dato : 04-04-02 22:03

"John" <fox_one@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:a8idqn$v6e$1@news.cybercity.dk...
> " The page cannot be found
> The page you are looking for might have been removed,
> had its name changed, or is temporarily unavailable. "
>
> Når man trykker på hundehuset, får man ovenstående fejl.

Skal ses med en viewer - som anført ovenfor hundehuset.
Har du RealPlayer eller Microsoft Windows Media Player
el.lign. viewer installeret??

Mh

Fra : Mari

Dato : 04-04-02 22:12

"John" <fox_one@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:a8idqn$v6e$1@news.cybercity.dk...

UPS...... nu skulle det virke

Mh

Fra : John

Dato : 05-04-02 00:16

"Mari" <mari@hansen.image.dk> skrev i en meddelelse news:a8ifeo$gf3$1@sunsite.dk...

> "John" <fox_one@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:a8idqn$v6e$1@news.cybercity.dk...
>

> UPS...... nu skulle det virke
>
> Mh

Ja, det virker fint nu og dejlige optagelser.

VH Jhn

Fra : x Vuf x

Dato : 04-04-02 22:20

Thu, 4 Apr 2002 22:09:54 +0200, Mari wrote:
>"Pia" <x@x.com> skrev...

>Prøv at se om din tolerance overskrides her:
>http://www.nero-argento.dk/hvalpe2001-silva.htm
>klik på hundehuset nederst.
>Den fylder ca. 400 Mb og varer 17 sek.

Dejlige billeder..

--
Med venlig hilsen webdesigner@sonpet.com fjern de 3 *
Sonja http://www.sonpet.com

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-04-02 07:32

> Prøv at se om din tolerance overskrides her:
> http://www.nero-argento.dk/hvalpe2001-silva.htm
> klik på hundehuset nederst.
>
> Den fylder ca. 400 Mb og varer 17 sek.

Den fylder altså kun 400 kb (kilobyte) det tog under 5 sek. at hente den.

Søde hvalpe

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Mari

Dato : 05-04-02 21:49

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en meddelelse
> Den fylder altså kun 400 kb (kilobyte) det tog under 5 sek. at hente den.
>
> Søde hvalpe

Skit pyt...... det var sent...... og hvad gør et par nuller mere eller mindre ) så længe det tager kortere tid at downloade
end at afspille.......

Mh