OSI foder
Fra : Elvisalive

Dato : 31-01-01 18:20

Når men nu har jeg lige modtaget O.S.I Spirulina flake food med forsiden af
en saltvandsfisk.
Er det nu det rigtige jeg har købt til mine Tropheus??
Og burde jeg ikke give dem noget de også skal kunne bide af???

Fra : Carsten Gall

Dato : 31-01-01 18:27

Elvisalive <elvisalive@wanadoo.dk> skrev i en
> [...]
> Er det nu det rigtige jeg har købt til mine Tropheus??
> Og burde jeg ikke give dem noget de også skal kunne bide af???

Saltvandsfisk spiser også spirulina.
Du kan da prøve med nogle tabs med spirulina i, så har de lidt at gnave i.

Carsten

Fra : Madsen

Dato : 31-01-01 22:40

> [...]

> Er det nu det rigtige jeg har købt til mine Tropheus??
> Og burde jeg ikke give dem noget de også skal kunne bide af???

Sådan ser det ud. Mine Tropheus er ligeglade med den label.
De spiser det alligevel ;)

Jeg fodrer udelukkende med OSI flakes. Både voksne og
unger får det og intet andet. For mig ser det ikke ud som
om de mangler noget.

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)