Q: Låser Sonofon dyre telefoner?
Fra : Anders Berg

Dato : 04-04-02 11:20

En af mine venner har fået tilbudt en Nokia 6510 igennem Sonofon. Så er
mit spørgsmål bare:

Er den simlåst til Sonofon?

Mvh. Anders

Hvis i har mulighed må i også gerne svare på min email.

Fra : Nick Christensen

Dato : 04-04-02 15:33

> Er den simlåst til Sonofon?

Nej.

Fra : Anders Berg

Dato : 04-04-02 16:50

"Nick Christensen" <slet-dette-foer-du-sender-mig-mail_nch@mail.sonofo>
wrote in message news:a8ho6n$fac$1@sunsite.dk...

> Nej.

Er i/du helt sikre på det? For ellers skal han nemlig ikke købe den.

Mvh. Anders

Fra : Jens Karstoft

Dato : 04-04-02 19:35

> Er i/du helt sikre på det? For ellers skal han nemlig ikke købe den.

Jeg har endnu ikke hørt om simlåste 6510 endnu. Dog har jeg hørt at debitel
har låst nogle 6310.
Derfor i kraft af at jeg låser en del telefoner op og snakker med en hel del
folk som har simlåste telefoner, så mener jeg at der ikke skulle være chance
for at få en simlåst 6510.

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk - Unlock nu kun 100,-!!

Fra : Devast8or

Dato : 04-04-02 18:08

Hvis jeg var din ven ville jeg spørge forhandleren, han bør vide det (og
hvis han ikke ved det, ved han sandsynligvis så lidt om de telefoner han
sælger at man bør handle et andet sted :)

Devas8or

--
Spamfilter activated

Fra : Anders Berg

Dato : 05-04-02 08:08

"Devast8or" <no@no.no> wrote in message

> Hvis jeg var din ven ville jeg spørge forhandleren, han bør vide det (og
> hvis han ikke ved det, ved han sandsynligvis så lidt om de telefoner han
> sælger at man bør handle et andet sted :)

Jeg ringede til en tilfældig Sonofon forhandler, og hun sagde at den var
sim låst. Ved bare ikke helt om det passer, da jeg nok tænkte at de
ville sige det.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-04-02 21:16

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message
> En af mine venner har fået tilbudt en Nokia 6510 igennem Sonofon. Så er
> mit spørgsmål bare:

Til hvor meget?

Du kan købe den med 100% sikkerhed uden simlås, og uden abonnemt til 3225
hos www.tele2shop.dk

Fra : Anders Berg

Dato : 05-04-02 08:05

> "Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message
>
> Til hvor meget?

Til 3000,- :)

Fra : Shark

Dato : 07-04-02 02:40

jeg ved fra en kanmmerat som arbejder ved Soniofon at mobilos i den dyre

Fra : Jogge

Dato : 13-04-02 15:31

Den koster 2799 hos TDC og der er den IKKE låst