Mohaa Hjælp tanks-radio
Fra : Bjarne Schmidt

Dato : 04-04-02 06:45

Hej ng
Jeg er på en bane hvor jeg har skudt nogle tyskere så de ikke kunne springe
broen i stykker, når det er gjort kommer der en tanks, derefter kan jeg ikke
finde ud af hvad jeg skal, mener jeg skal kalde på hjælp med min radio, men
hvordan gør jeg det ? jeg har prøvet alle knapper men radioen virker ikke.
jeg har også prøvet at komme over broen men tanksen holder i vejen.
Nogle der ved hvordan jeg kommer videre ?
Bjarne

Fra : Herold³

Dato : 04-04-02 07:33

> [...]
> jeg har også prøvet at komme over broen men tanksen holder i vejen.
> Nogle der ved hvordan jeg kommer videre ?

Så hudt jeg visker, skal du blive oppe i bygningen, og bruge din kikkert til
at tilkalde luftstøtte.

/Jacob

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 04-04-02 09:04

Jeg er selv igang med samme bane. Du skal blive oppe i lejligheden, og
indtil Tiger-tanken kommer frem til broen, skal du sørge for, at tyskerne
ikke får detoneret sprængladningerne - brug din sniper-rifle. Når den er
kommet frem, skal du begynde at spotte tyske tanks, som er på vej frem mod
broen. Som jeg har forstået det, skal du bruge kikkerten: Kig på en tank i
2-3 sekunder, så skulle den være "markeret" som mål for flyene. "Vores"
Tiger-tank finder, så vidt jeg kan se, sine egne mål. Men pas på de tyskere
som kommer op ad trappen og angriber dig bagfra, mens du sidder og kigger
efter tanks - de kommer i en lind strøm..!
Jeg er dog stadig ikke selv kommet igennem den bane, så tag ovenstående med
et gran salt...
Btw. Du skal/kan ikke tale i radioen, der bliver kun talt til dig.

/Asger Ellekrog

Fra : Thomas Krath

Dato : 04-04-02 09:10

> [...]
med
> et gran salt...
> Btw. Du skal/kan ikke tale i radioen, der bliver kun talt til dig.

Jep... sådan kommer man forbi.

Du skal i øvrigt klikke skudknappen når du har fundet dit mål gennem
kikkerten.

--
Thomas Krath
www.tkrath.dk

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 04-04-02 09:16

> Du skal i øvrigt klikke skudknappen når du har fundet dit mål gennem
> kikkerten.

Ups, ja - vigtig detalje...

/Asger

Fra : Rune Manscher

Dato : 04-04-02 09:11

"Bjarne Schmidt" <bbcas@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> jeg har også prøvet at komme over broen men tanksen holder i vejen.
> Nogle der ved hvordan jeg kommer videre ?

Brug kikkerten, tryk fire (som i skydeknappen, ikke 4) når du har en
fjendtlig kampvogn i kikkertsigtet.

*Rune

Fra : Bjarne Schmidt

Dato : 04-04-02 11:04

Tak skal i have for de hurtige svar.
Den havde jeg nok ikke regnet ud, troede jeg skulle bruge radioen

Bjarne

Fra : Mogens

Dato : 04-04-02 15:21

On Thu, 4 Apr 2002 12:04:22 +0200, "Bjarne Schmidt"
<bbcas@mail.tele.dk> wrote:

>Tak skal i have for de hurtige svar.
>Den havde jeg nok ikke regnet ud, troede jeg skulle bruge radioen
>
>Bjarne

Det er også det du gør når du "sigter" med kikkerten og
trykke på fireknappen. Så beder du om granatild mod
det sted du kikker på.

Husk forresten at sigte en 20-30 meter foran kørende
tanks da granaterne er nogle sekunder om at ankomme

Mvh Mogens