Udskift login felt
Fra : Jesper Winding

Dato : 04-04-02 06:57

Hejsa - jeg har et område der kræver Login, og ville rigtigt gerne have
skiftet login feltet ud med et billede, Kan man det?
Siden kan ses her: http://www.jespersunivers.dk/arkiv/venner.html
Billedet som jeg gerne vil have sat ind i stedet for feltet er lagt til
venstre.

Sidder der ikke en HTML guru der lige kunne hjælpe med den :)

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Jakob Andersen

Dato : 04-04-02 07:19

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa - jeg har et område der kræver Login, og ville rigtigt gerne have
> skiftet login feltet ud med et billede, Kan man det?

Prøv med:

<input type="image" src="/graphics/login.JPG">

--
Jakob Andersen

Fra : Jesper Winding

Dato : 04-04-02 07:38

Jamen du er jo guld værd virker perfekt - tusind tak.