Li-Ion batteri til siemens c35i
Fra : Henrik Lynbech

Dato : 04-04-02 01:46

Efter at have klatladet mit gamle originale batteri ihjel har jeg søgt lidt
rundt på nettet efter et nyt batteri til min Siemens c35i.

På Siemens' egen hjemmeside kan man få et nyt 600 mAh Li-Ion batteri til 680
kr.

Men andre steder på internettet kan jeg finde et 700 mAh Li-Ion batteri til
en tredjedel af prisen - desværre er det ikke dokumenteret hvorfor, hvem der
producerer det og hvordan jeg kan være sikker på at det passer til min
telefon. Siemens' egen hjemmeside nævner intet herom.

Er der nogen der ved noget om dette?

/Henrik

Fra : Martin Nielsen

Dato : 04-04-02 16:47

Jeg har ikke prøvet et 700mAh men jeg har set det hos Århus radiolager til
omkring 250kr. Det lignede det originale på 500mAh på en prik.
Det er GP, som laver dem.