MS Windows
briani 27239
[W2Kpro] Hvordan deaktiverer jeg indbygget~
Fra : Lau Christensen

Dato : 04-04-02 01:20

Efter at have installeret en ny driver til mit lydkort (ESS Maestro2E
AudioDrive (WDM) er den indbyggede mikrofon i min bærbare aktiv hele tiden -
hvert et tasteslag kan høres i mine højtalere: irriterende!

Er der nogen der ved hvor i win2k pro man kan slå den fra? Jeg kan ikke slå
den fra i lydindstillinger.

Med venlig hilsen
Lau

Fra : Leony

Dato : 04-04-02 13:47

"Lau Christensen" <lg231@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvor i win2k pro man kan slå den fra? Jeg kan ikke
slå
> den fra i lydindstillinger.

Kan ikke eller virker ikke.
I min XP kan du mute mikrofonen i lydindstillinger.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Lau Christensen

Dato : 04-04-02 14:26

Jeg fandt fejlen - mikrofonen stod som slået fra, men var slået til. Jeg
slog den til og så fra og nu er den slået helt fra... hehe :D fovirrende?

Men tak for hjælpen

Lau