problemer med include og excel html side
Fra : Duca

Dato : 01-04-02 21:46

Hejsa

Jeg har et regnskab i excel jeg ønsker at hvise på nettet, derfor gemmer jeg
det i html format (hvor excel laver en del "tilbehør" til, bl.a. xml filer
osv).
Dette html format skal hvises i en frame og jeg bruger derfor "include
'mappen/regnskabet.html';"
Når jeg så hviser siden får jeg dette output :
</script>
<![endif]><!--[if gte mso 9]><xml>
<x:ExcelWorkbook>
<x:ExcelWorksheets>
<x:ExcelWorksheet>
<x:Name>40</x:Name>
<x:WorksheetSource HRef="kasserapport-filer/sheet001.html"/>
</x:ExcelWorksheet>
<x:ExcelWorksheet>
<x:Name>41</x:Name>
<x:WorksheetSource HRef="kasserapport-filer/sheet002.html"/>
</x:ExcelWorksheet>
<x:ExcelWorksheet>
<x:Name>42</x:Name>
<x:WorksheetSource HRef="kasserapport-filer/sheet003.html"/>
</x:ExcelWorksheet>
</x:ExcelWorksheets>
<x:Stylesheet HRef="kasserapport-filer/stylesheet.css"/>
<x:WindowHeight>8835</x:WindowHeight>
<x:WindowWidth>11340</x:WindowWidth>
osv..osv..osv
hvis jeg derimod indtaster url til excel html filen hvises den ok.
Hvad går der galt

mvh

-Christoffer

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 06-04-02 14:00

"Duca" <ask@news.dk> skrev

> [...]
jeg
> det i html format (hvor excel laver en del "tilbehør" til, bl.a. xml filer

meget fed aprilsnar :-Þ

--
Take Care
Kim Emax