MS Windows
briani 27239
Windows XP problemer
Fra : Jens Jensen

Dato : 03-04-02 22:07

Hej Gruppe !

Jeg har kørt med XP et stykke tid, og har efterhånden alvorligt store
problemer med at køre XP på min pc. Problemet består i blå skærm - kendt fra
tidligere versioner af windows - der returnere med at der er opstået
følgende fejl :

Kernel_data_inpage_error
win32k.sys address bf8do BD base
Beginning dump of physical memory

Når systemet startes igen i smadres min profil, og alt hvad der til høre. Er
der nogen der har et hint til, hvordan man kan finde en løsning på problemet
?

M.v.h.

Jens

Fra : Martin Møller

Dato : 04-04-02 08:49

"Jens Jensen" <w@pc.dk> skrev i en meddelelse news:3cab6115$0$78757$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> der nogen der har et hint til, hvordan man kan finde en løsning på problemet

Du kunne jo starte med at fortælle os om din hardware konfig.

Martin